Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه 30 دی ماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام اظهار داشت: هر کس باید در هر منطقه ای که خدمت می کنند و با هر درجه و منصبی وظیفه سازمانی خود را به نحو احسن انجام دهد تا در هر استانی شاهد رشد و تعالی روز افزون باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: با گذشت بیش از یک هزار سال بعد از دوران ائمه اطهار علیهم السلام کسی نتوانسته بود جبهه حق را مطرح کند امام (ره) حق را به همگان شناساند و بعد از ایشان نیز رهبر انقلاب همان مسیر حق را دنبال می کنند.

مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: عده ای در عصر کنونی فضا را برای مردم به گونه ای مطرح می کنند که گمان کنند امام و رهبری نیز در مدت کوتاهی آمدند و رفتند.

وی اظهار داشت:  مشاهده می کنیم که بیش از 30 سال است مسائلی که رهبری در دنیا مطرح می کنند منجر به شکست روز افزون دشمنان جبهه حق می شود و زوال و نابودی آنان نزدیک است.

جانشین بازرسی کل سپاه افزود: وظیفه ما امروز این است که در هر جایگاهی که قرار داریم تمام تلاش و همت خود را در مسیر تحقق فرمایشات رهبر انقلاب بکار گیریم .

وی ادامه داد: مجموعه هایی که امروز در ایران و کشورهای منطقه مشاهده می شود ما در حال پیشروی و رشد و دشمنان ما پیوسته در حال شکست هستند و نمی توانند اقدامات مهم و مؤثری انجام دهند.

مهدوی نژاد گفت: امروز خداوند بر ما منت نهاده که در مسیر جبهه حق قرار گرفته ایم و از خداوند می خواهیم که ما را در این راه ثابت قدم بدارد و بتوانیم گام های بلند و تاثیرگذار برداریم.

وی نیروهای نظامی را از مجموعه های موفق انقلاب دانست که توانسته اند گام های بزرگی در طول انقلاب بردارند و افزود: از جمله تیپ مردم پایه سپاه در استان خراسان جنوبی روزی تنها یک یگان بوده و هر روزه در حال رشد و پیشروی مؤثر هستند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق

سرلشکر حسین سلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه عظیم تاریخی و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد