Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال بابیان اینکه تیم عمان از قدرت تیم فوتبال ایران می‌ترسد، گفت: نباید با ایجاد حواشی و ضربه زدن به خودمان دل دشمنان را شاد کنیم.

 حسین بادامکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درخصوص بازی امروز تیم ملی ایران گفت: بازی‌های تک حذفی همیشه حساسیت بالایی دارد و بسیار خطرناک است، نباید تیم مقابل را دست کم بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: تیم ملی باید تمرکزکافی را داشته باشد تا بتوانیم از سد عمان بگذریم، امیدوارم بازیکنان تیم ملی با ارائه بازی خوب وانرژی مثبت به مرحله بعد صعود کنند. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: تیم عمان در حد واندازه کلاس تیم ما نیست و از ما می‌ترسند، نمی‌توان گفت آن‌ها می‌توانند فشارجدی به ما وارد کنند مگراینکه خودمان این شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم. 

بادامکی باتأکید برمنطقی بازی کردن تیم ملی مقابل عراق گفت: ایران در بازی امروز هجومی ظاهر خواهد شد و باید توجه داشت در بازی با عراق ما هدفمان صعود به عنوان تیم اول گروه بود، نباید خودمان را به آب و آتیش می‌زدیم و بازیکنان را خسته می‌کردیم. 

وی خاطرنشان کرد: از این مرحله به بعد تیم‌های قدرتمندی مقابل ما ظاهر می‌شوند و دیدارهای جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود، ما توان و پتانسیل قهرمانی را داریم ولی باید حواسم به حواشی باشد تا باضربه زدن به خودمان دشمنان شاد نشویم. 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • حواشی دنیای فوتبال
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران