Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@15:21:05 GMT

اپ‌استور بر گوگل‌پلی غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۶۱۶۲

اپ‌استور بر گوگل‌پلی غلبه کرد

تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که درآمد فروشگاه اینترنتی اپ استور اپل در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۸۸ درصد بیشتر از درآمد بزرگترین رقیب آن یعنی گوگل پلی بوده است.

دو شرکت اپل و گوگل اپلیکیشن‌های مورد تایید خود را در فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی اختصاصی خود یعنی اپ استور و پلی استور قرار می‌دهند که هر ساله با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران محصولات مربوطه برخوردار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از این اپلیکیشن‌ها به صورت رایگان و برخی دیگر که معمولا برای مخاطبان حرفه‌ای‌تر توسعه داده می‌شوند، پولی هستند.

البته بسیاری از کارشناسان بر این باورند که درآمدهای بیشتر حاصل از پلت‌فرم اپ استور لزوما به معنای موفقیت و پیروزی اپل بر گوگل نیست، چراکه تعداد زیادی از اپلیکیشن و برنامه‌های توسعه داده شده در پلت‌فرم اپ استور اپل پولی بوده و به صورت رایگان در دسترس عموم کاربران قرار نمی‌گیرد.

اپل و گوگل که نتوانسته‌اند از فروش گوشی های خود چندان سود و درآمد قابل توجهی به دست آورند حالا به نظر می‌رسد که فروش و کسب درآمد از طریق پلت‌فرم فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی توانسته است تا حد زیادی این کاهش فروش و سودآوری آنها را جبران کرده و وضعیت آنها را از لحاظ مالی بهبود ببخشد.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، بهرام عین‌اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، پیرامون اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو، گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وی افزود: سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می‌شوند.

عین اللهی با عنوان این مطلب که طرح عرضه اینترنتی دارو فعلاً آزمایشی است، گفت: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است