Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه- ایرنا- بخشدار امام حسن دیلم استان بوشهر گفت: برنامه های دهه فجر امسال که تقارن با 40 سالگی انقلاب اسلامی دارد باید بانشاط و بر محور تزریق امید و روحیه بخشی بین مردم برگزار شود.

به گزارش ایرنا، کریم خلیفه لیراوی روز یکشنبه درجلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر و برنامه ریزی ستاد هماهنگی خدمات سفر این بخش افزود: دراین نشست با تشکیل کمیته های تخصصی و زیرگروه ها، برنامه ریزی مناسب و با کیفیت تر از سال های گذشته برای بزرگداشت دهه مبارک فجر دراین بخش انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: باتوجه به ساسیت گذاری هایی که در کشور به مناسبت گرامیداشت هرچه باشکوهتر چهلمین سال از انقلاب اسلامی شده به تبع آن در این بخش نیز تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.
بخشدار امام حسن گفت: در دهه مبارک فجر، ایام فاطمیه دوم نیز تقارن پیدا کرده که باید حرمت این ایام به نحو مطلوبی نگه داشته شود.
وی بر اطلاع رسانی خدمات 40 ساله نظام به مردم تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه ها و نهادهای این بخش و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته نظام و برنامه های توسعه همه جانبه در زمان حاضر و آینده را بصورت گسترده به مردم اطلاع دهند تا در جریان قرار بگیرند.
خلیفه لیراوی بیان کرد: هرچه بتوانیم خدمات نظام را به جامعه بازگو کنیم رضایتمندی و امیدواری مردم به نظام و انقلاب بیشتر خواهدشد.
بخشدار امام حسن با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری این منطقه گفت: خدمات رسانی به گردشگران در تعطیلات نوروز باید بیش از گذشته و به نحو مطلوبی انجام شود.
وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه در بین 24 روستای هدف گردشگری استان بوشهر روستای حصار این بخش نیز انتخاب شده از دهیاران و شورای اسلامی این روستا انتظار داریم که برنامه ریزی مدونی برای ارایه خدمات به گردشگران براساس دستور و محورهای ابلاغی اتخاذ کنند.
در این نشست محمود بهی زاده به عنوان دبیر ستاد دهه فجر و هادی باریده دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش امام حسن معرفی شد.
بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در جوار منطقه نفتی بهرگان قرار دارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي چهل سالگي انقلاب بخشدار اميدبخشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان