Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:18:24 GMT

مستند «باغبان» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۶۱۷۷

مستند «باغبان» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند باغبان به همت دفتر تولیدات رسانه ای مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام دانشگاه تهران در قالب یک DVD تصویری منتشر شد.

این مستند سعی دارد تا به سوالات معلمان، والدین و مربیانی که با فرزندان ۷ تا ۱۴ سال (دوره دوم رشد) در تعامل هستند، پاسخ های کوتاه و روشنی در مورد مسائل دینی، مسائل عفاف و استفاده صحیح از موبایل، رایانه و تلویزیون ارائه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر در کنار کتاب‌ عفاف جاودانه خواهی لذت، کتاب نور خدا جاری در پاکی ها و کتاب بایسته های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی، بسته عفاف را تشکیل می دهند.

برای تهیه این اثر به مراکز عرضه انتشارات‌ قرآن و اهل بیت نبوت علیهم السلام مراجعه و یا جهت دریافت غیرحضوری از طریق آدرس اینترنتی www.QuranAhlebayt.com یا شماره ۰۲۱۸۸۳۹۰۵۷۰ سفارش خود را ثبت نمائید

کد خبر 4518426

منبع: مهر

کلیدواژه: حجاب و عفاف دانشگاه تهران فیلم مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛مدیر دفتر فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب کاشان در آیین رونمایی از این کتاب گفت: در این کتاب به بررسی ۵۰ آیه قرآن که از کلمه آب استفاده شده پرداخته و تلاش شده با استناد به آیات قرآن برای حل مشکلات محیط زیستی راهکار ارائه کند.
سید محمد مسافری افزود: بسیاری از نظریه‌های مدیریتی را می‌توان از کلام امیرمومنان (ع) استخراج کرد و این موضوع مستلزم تلاش دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی است.
وی گفت: این کتاب در قالب ۱۴۰ صفحه با تیراژ ۵۰۰ در انتشارات مرسل به چاپ رسیده است.
مسافری افزود: محمد علی خرمی نویسنده این اثر از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است که به سبب فعالیت‌های پژوهشی و آگاهی از موضوعات حوزه آب توانسته اثر کم نظیری را خلق کند که امیدواریم مورد استفاده جامعه دینی و دانشگاهی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان