Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، رضا رحمانی در این دیدار که به منظور رفع مشکلات و موانع رونق تولید انجام شد گفت: به زودی این مهم با هماهنگی لازم میسر خواهد شد و بخشی از وظایف وزارت صنعت، به خانه های صنعت، معدن و تجارت در استانها محول می شود.
وی با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی خراسان رضوی در زمینه تسهیلات ارزی افزود: تسهیلات ارزی واحد های تولیدی باید با نرخ زمان عقد قرارداد تسویه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به مشکلات صنعتگران خراسانی اشاره کرد و خواستار رفع چالش های تولیدکنندگان بویژه در زمینه محدودیتهای ایجاد شده در ثبت سفارش مواد اولیه و مطالبات قطعه سازان شد.
نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیتهای تولید در استان گفت: برخی مشکلات کمر تولیدکنندگان را شکسته و برای آنها رمقی نگذاشته است، با این حال شاهدیم که تولیدکنندگان با وجود همه مشکلات مردانه پای تولید ایستاده اند.
حسن حسینی افزود: در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان باید بخش دولتی به یاری تولیدکنندگان بشتابد.
در این دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به پرداخت جوایز صادراتی به خراسان رضوی قول مساعد داد.
7489 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خراسان رضوی صنعت قطعه سازان مشهد واردات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، جلال دسترنج معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: مهلت مزایده این معادن تا ۲۶ اردیبهشت ‌ماه امسال است، اما بعلت شمار زیاد محدوده‌های معدنی، گستردگی و پراکندگی آنها و همچنین واگذاری حداکثری به واجدان شرایط، تمدید شد.

 جلال دسترنج افزود: این مزایده شامل ۸۷ محدوده اکتشافی، ۱۱۳ محدوده اکتشافی دارای پروانه اکتشافی، ۷۴ معدن دارای پروانه بهره برداری، ۱۳ معدن دارای گواهی نامه کشف و ۲ محدوده دارای مجوز برداشت است که به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست و نقشه معادن موضوع مزایده، به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس setadiran.ir مراجعه کنند.

 دسترنج خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌بایست حداکثر تا ۹خردادماه نسبت به اخذ مدارک و مستندات لازم از سامانه ستاد اقدام و حداکثر تا ساعت۱۲ نوزدهم خردادماه پیشنهادات قیمت خود را از طریق همان سامانه ارسال و اصل مدارک مربوط به واریزی سپرده شرکت را تحویل دبیرخانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت نمایند.

دیگر خبرها

  • صادرات ۲۰۰ میلیون پوند کالا و خدمات ایران به انگلیس در ۲۰۲۳
  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد