Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@15:11:04 GMT

شارژ مجدد کارا کارت از سوی بانک رفاه ممکن شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۶۳۰۷

براساس این گزارش، در این طرح مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی براساس اعتبارسنجی و حداکثر به میزان سه برابر حقوقو مزایای مستمر دریافتی با شرط پوشش دهی حداقل ۲۵ درصد خالص حقوق و مزایای مستمر آنها برای بازپرداخت اقساط ماهانه با لحاظ سایر اقساط مشتری می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح (اعم از فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، اتکا، شهرفرش و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) نسبت به خرید اقساطی کالا اقدام کنند. بنا بر این گزارش، کارت‌هایی که سابق بر این صادر شده‌اند به مدت ۴ سال اعتبار داشته و قابلیت شارژ مجدد دارند و در صورت تقاضا برای صدور کارت جدید، متقاضیان باید به شعبه‌ای از بانک رفاه که حقوق مستمری خود را از آنجا دریافت می‌کنند، مراجعه کنند. قابل‌توجه تمامی کارکنان دولت و سازمان‌های دولتی متقاضی استفاده از طرح یادشده که حقوق واریزی ماهانه آنان نزد بانک رفاه نیست، مبلغ اقساط از حقوق و مستمری افراد توسط دستگاه مربوطه کسر و برای واریز به حساب فروشگاه‌های طرف قرارداد به بانک رفاه ارائه خواهد شد.  همچنین برای افراد تا ۶۸ سال (حائز شرایط برای بیمه عمر) در قبال تعهد کسر اقساط صادره توسط سازمان تامین اجتماعی و افراد بالای ۶۸ سال، معرفی ضامن کسر اقساط دار و با توثیق سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت مطابق قوانین و ضوابط توثیق سپرده برای تسهیلات و تعهدات ضرورت دارد. این روابط عمومی همچنین در خبر دیگری اعلام کرد: نشست‌های تلفنی حوزه‌های مالی و پشتیبانی بانک رفاه با مشتریان برگزار شد.

براساس این گزارش، در پی برگزاری سلسله نشست‌های مدیران ستادی و عملیاتی بانک با مشتریان، ششمین و هفتمین دوره این نشست‌ها با هدف بررسی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات حوزه‌های مالی و پشتیبانی برگزار شد. در این نشست‌ها که ۲۳ و ۲۴دی ماه در محل مرکز ارتباطات مردمی و پاسخگویی بانک رفاه برگزار شد، سیدی مدیر امور مالی و سلیمیان مدیر امور پشتیبانی و رؤسای اداره‌های ذی‌ربط آنها در دو ساعت نشست و گفت‌وگو مستقیم با مشتریان، به مسائل و چالش‌های جاری بانک در حوزه‌های یاد شده پاسخ گفتند.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، مراسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد و دو تیم به کنسرسیومی متشکل از شرکت های صنایع پتروشیمی و شش بانک واگذار شدند تا مشکلی بابت دریافت مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان، سرخابی ها را تهدید نکند.

ویدئو: 330856

در زمان امضای واگذاری پرسپولیس به شش بانک، علاوه بر نمایندگان این بانک ها، سرپرست سازمان خصوصی سازی نیز حضور داشت تا سرخ ها به بانک های شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شوند.

بدین ترتیب، سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

طبق اعلام مجری برنامه، نفرات زیر و به نمایندگی از شرکت ها خود، قرارداد واگذاری پرسپولیس را امضا کردند:

سازمان خصوصی سازی: ابراهیم بازیان سرپرست سازمان و نمایندگی از طرف دولت
بانک شهر: سیدمحمد مهدی احمدی، مدیرعامل
بانک ملت: فرشید فرخ نژاد، مدیرعامل
بانک تجارت: هادی اخلاقی، مدیرعامل
بانک صادرات: محسن سیفی کفشگری، مدیرعامل
بانک اقتصاد نوین: علیرضا بلگوری، مدیرعامل
بانک رفاه کارگران: وحید خانلری، عضو هیئت مدیره

دیگر خبرها

  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم