Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:31:10 GMT

خبر صدور حکم اعدام شهردار کرج تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۶۴۱۴

خبر صدور حکم اعدام شهردار کرج تکذیب شد

دادستان مرکز استان البرز خبر صدور حکم اعدام شهردار اسبق کرج را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، حاجی رضا شاکرمی درباره این خبر که امروز در فضای مجازی منتشر شده و بازدید فراوانی نیز داشته است، گفت: این پرونده هنوز به مرحله صدور حکم نرسیده است.

وی افزود: این پرونده در مرحله بازپرسی است و رسیدگی به آن همچنان در دستگاه قضایی کشور ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در پایان گفت: برخی از اخبار منتشر شده در فضای مجازی قابل اعتماد نیست و مردم اطلاعات خود را از منابع رسمی کسب کنند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، شهردار شهرکرد گفت: تدوین طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر شهرکرد از حدود سه سال پیش آغاز و از سال گذشته تقویت شد که در تلاش هستیم در سال جاری اجرا شود.
محمدحسین واحدیان در نشست کارگروه بوم‌گردی و گردشگری استان با بیان اینکه ۸۰ هکتار بافت تاریخی و فرسوده در هسته مرکزی شهر وجود دارد، افزود: بافت شهری از حد فاصل میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) دارای عناصر تاریخی و مذهبی است که اگر به مسیر گردشگری تبدیل شود، بسیار موثر است.
شهردار شهرکرد بیان کرد: اجرای مرحله نخست که زیرسازی است با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد، سپس جداره‌سازی و زیباسازی مسیر و در نهایت بافت نهایی اجرا می‌شود.
واحدیان با بیان اینکه پیوستگی ساختار گردشگری در شهر شهرکرد وجود ندارد، افزود: در این منطقه با رویکرد معرفی هویت فرهنگی و هنری مرکز استان، عرضه صنایع دستی و میراث ناملموس نظیر آیین‌ها پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد