Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان گفت: ادغام اتحادیه‌ها در صورت بهبود اوضاع صورت می‌گیرد و نظر همه اتحادیه‌ها برای تصمیم گیری نهایی درباره این مسأله اخذ خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عافیتی‌احمد امروز در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه فعالیت اجتماعی اتاق اصناف همدان با نقطه مطلوب فاصله دارد، اظهار کرد: اتاق اصناف با حضور پر رنگ‌تر در مراسم‌های ملی و مذهبی در حد و اندازه بازار همدان ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حلقه مفقوده در اتاق و البته بخش‌های مختلف کشور آموزش است، افزود: توجه ویژه به این امر می‌تواند به بسیاری از مشکلات اصناف پایان دهد و ارتقا سطح بازار را به دنبال داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان با اشاره به اینکه امروز مردم با وجود تمام مشکلات پای نظام و انقلاب ایستادند، ادامه داد:  افزود: این انقلاب بدون مردم مفهوم ندارد و در این 40 سال به لطف پروردگار اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز خدعه دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود، تصریح کرد: امروز کافی است همه مانند گذشته پای کار باشند تا بتوانیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

عافیتی‌احمد همچنین درباره ادغام اتحادیه‌های  صنفی در همدان اظهار کرد: در بحث ادغام نگرانی وجود ندارد و کار شتابزده و بدون رعایت اصول کارشناسی انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ادغام در صورتی که باعث بهبود اوضاع اتحادیه‌ها شود صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: نظر همه اتحادیه‌ها برای تصمیم گیری نهایی درباره این مسأله اخذ خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی به ضرورت نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه-خدابنده- همدان در راستای تأمین ایمنی راه‌ها و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از سرعت غیر مجاز اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، این سامانه تا یک ماه آینده به صورت کامل راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: مسیر‌های دیگری در استان از قبیل جاده زنجان - بیجار، زنجان -دندی، ماهنشان و طارم نیز نیازمند نصب سامانه‌های ثبت تخلفات است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده نصب چنین سامانه‌هایی در محور قیدار به ابهر و زنجان به بیجار نیز تا ۲ ماه آینده انجام خواهد شد.

محمدی گفت: نصب این سامانه‌ها قطعا در ساماندهی ترافیک، افزایش ایمنی راه‌ها و پیشگیری از حوادث ناشی از سرعت غیرمجاز بسیار موثر است.

هم اکنون ۴۱ دستگاه نظارت تصویری، ۸۸ دستگاه ترددشمار و ۳۷ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان فعال است.

حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی در استان زنجان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • سلبریتی ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (