Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@01:40:08 GMT

این کفش با موبایل کنترل می‎شود+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۱۴۸

این کفش با موبایل کنترل می‎شود+عکس

شرکت نایکی به تازگی از کفش‌های ساخته شده برای بسکتبالیست‌ها رونمایی کرده که بند آن توسط اپلیکیشن تلفن همراه بسته می‌شود.

 ویدئویی برای این محصول آماده شده که یک بسکتبالیست در آن به فعالیت‌های ورزشی خود می‌پردازد و ضمن انجام حرکات ورزشی، قابلیت‌های کتانی جدید نایک مدل Adapt BB مشاهده می‌شود.

او در ابتدای امر، به کمک اپلیکیشن قرار گرفته روی گوشی تلفن همراه، حالت دلخواه خود برای کفش را تنظیم کرده و آن را در پا‌های خود محکم می‌کند و به این ترتیب، برای انجام حرکات ورزشی آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"اریک اوار مدیر ارشد" بخش خلاقیت نایک در مورد کفش Nike Adapt BB می‌گوید": ما ابتدا بسکتبال را انتخاب کردیم، چرا که تقاضای ورزشکاران در این زمینه بیش از سایر افراد است. بسکتبالیست‌ها در طول یک مسابقه بسکتبال به این نیاز دارند که کفش خود را در شرایطی سفت بسته و برخی مواقع نیز آن را آزاد کنند تا پای‌شان خسته نشده و از طرف دیگر گردش خون در آن‌ها جریان داشته باشد. این قضیه یک موضوع کلیدی برای بسکتبالیست‌ها محسوب می‌شود".

قرار است از تاریخ ۱۷ فوریه این کفش با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار عرضه شود.           منبع:آفتاب

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری کفش هوشمند شرکت نایک موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست