Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@06:27:35 GMT

فیلمبرداری از هواپیمای خاص پوتین+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۱۴۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ولادمیر پوتین رئیس جمهور محبوب روسیه همچنان در حال بررسی پروژه‌های خیریه و برآورده کردن آمال نوجوانان روسیه‌ای است.

حجم ویدیو: 16.52M | مدت زمان ویدیو: 00:02:36

در جریان دیدار پوتین با انجمن داوطلبان روسیه برای امور خیریه قرار شد که آقای رئیس جمهور در طی بررسی پروژه «رویای من» با خواندن پاکت‌هایی که توسط کودکان بیمار نوشته شده است، آرزو و خواسته‌هایی را که از رئیس جمهور خواستارند، برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نوبت به آرسلان کایپکولوف دانش آموز 15 ساله رسید، او آرزو داشت تا سوار هواپیمای رئیس جمهور شود و با دوربین خود از قسمت‌های مختلف آن فیلمبرداری کند.

آرسلان می‌گوید: این افتخار بزرگی است که از نزدیک هواپیمای رئیس جمهور را دیدم. اینجا یک کابین معمولی هواپیما نیست بلکه مانند یک واحد آپارتمانی، اتاق به اتاق است. او پس از نشستن روی صندلی پوتین گفت: " یک نشان و پرچم در اینجا می‌بینم. همچنین در انتهای راهرو یک سالن برای کسانی که همراه پوتین هستند. "

او همچنین با خدمه هواپیما شروع به صحبت کردن کرد. آن‌ها تاکید کردند که پرواز ایمن بسیار مهمتر از امکانات شخصی برای پوتین است. گفتنی است قبل از آرسلان، پوتین آرزوی پسربچه بیمار روسی که خواستار پرواز بر فراز آسمان سن‌پترزبورگ با هلی‌کوپتر وی بود را مهیا کرد و همچنین آرزوی دختر نابینا که تمایل داشت پوتین را از نزدیک لمس کند که این رویای راگینا با دعوت وی به برنامه‌ای در شبکه "ار تی" مسکو برآورده شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش قتل شوهر توسط زن دوم برای ازدواج با مرد مطلقه + عکس اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این عکس از سقوط هواپیمای ارتش ایران جهانی شد! زن تهرانی بعد از قتل نوزاد شیرخواره اش باز ازدواج کرد و باز مادر شد! اعتراف مرد مست به حمله وحشیانه به زن تهرانی + گفتگو این 2 قاتل باید دستگیر می شدند ! در دیدار فرشته نجات با سرهنگ مهدوی بازمانده حادثه سقوط هواپیما در کرج چه گذشت؟ + فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: رئیس جمهور روسیه نوجوانان فیلم پوتین ویدیو ها عکس فیلم مشهد صبح مادر زن دختر حادثه مرد تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تحلیف پوتین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مراسم تحلیف رییس جمهور روسیه در ابتدای ماه مه برگزار می شود.

«آندری کلیشاس» رییس کمیته قانون اساسی و دولت در شورای فدراسیون روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که مراسم تحلیف «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه در ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

این سناتور روس همچنین گفت که اگر رئیس جمهور تمایل داشته باشد دومای دولتی می تواند تا ۸ مه نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی کند.

وی گفت که دوماً دولتی روسیه در ۶ مه به کار خود بازخواهد گشت و اگر رئیس جمهور صلاح بداند، دو روز بعد نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی می کند.

بر اساس قانون اساسی روسیه، دوره ریاست جمهوری این کشورشش سال است.

دولت روسیه در روز تحلیف رییس جمهور جدید منتخب استعفا می دهد و روند تشکیل دولت جدید آغاز می شود.

کد خبر 6086869

دیگر خبرها

  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب