Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:23:04 GMT

نصرتی: فکر می‌کردیم بازی با عمان ساده است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۲۱۸

نصرتی: فکر می‌کردیم بازی با عمان ساده است

محمد نصرتی می گوید که تیم ملی عمان برای او خاطرات تلخ و شیرین زیادی را به یاد او می آورد.

محمد نصرتی ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با "ورزش سه" درباره شرایط تیم ملی ایران پس از سه بازی مرحله گروهی و ارزیابی خود از شاگردان کی روش می گوید: همانطوری که انتظار می رفت و تیم ملی قبل تر هم نشان داده بود، در بحث تاکتیکی خوب و متنوع بازی کردیم و گل های متنوعی زدیم؛ هم گل از روی ارسال زدیم؛ هم عمق و هم ضربات ایستگاهی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بحث مالکیت هم خوب بودیم. اما در بازی سوم با توجه به تغییرات زیادی که داشتیم، کیفیت بازی اول و دوم را نداشتیم. ضمن اینکه عراق هم بهتر بود و بازی هم فیزیکی و احساسی شده بود.


نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات زیاد تیم ملی تعمدانه بوده یا خیر، عنوان کرد: بله صد در صد. کی روش مقابل عراق سعی کرد به بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند، مثل مجید حسینی، میلاد محمدی و روزبه چشمی بازی دهد و بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه دارد؛ با این حال توقع داشتیم بهتر بازی کنیم این بازی خوب نبود ولی امیدوارم در ادامه همان شرایط دو بازی اول را در زمین پیاده کنیم.


مدافع سابق تیم ملی که در جام ملت های 2004 زننده گل ثانیه های پایانی شاگردان برانکو برابر عمان بود و با همین گل بود که تیم ملی توانست جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کند، در مورد رویارویی با این تیم گفت: خب من از بازی با عمان خاطرات خوب و بد زیادی دارم. خب بازی با عمان آخرین بازی ملی من هم به نوعی بود. ما در زمان کی روش هم یک بار پس از جام ملت های 2004 با این تیم بازی کردیم که در شرایط آب و هوایی گرم و رطوبت بالا و در حالی که منتخب بازیکنان لیگ در تیم حضور داشتند، با نتیجه 3 بر 1 به این تیم باختیم. بعد از آن دیگر در تیم ملی بازی نکردم.


مدافع چپ تیم ملی در جام جهانی 2006 در مورد خاطره خوبش از اردن هم می گوید: خوب خاطره خوب هم که همان گل دقایق پایانی بوده.


زننده گل صعود ایران به جام جهانی 2006 مقابل بحرین، در مورد تیم عمان و اینکه به نظر می رسد همیشه برای بازیکنان تیم ملی به نوعی دردسرساز بوده، اینگونه حرف هایش را ادامه داد: عمان تیمی است که باید مقابل آنها با تمام قوا و انگیزه مضاعف ظاهر شویم. در جام ملت های 2004 هم همینطوری شد؛ ما بازی اول را برده بودیم (پیروزی 3 بر صفر برابر تایلند) و فکر کردیم بازی آسانی است ولی با 2 گل از تیم عقب افتادیم و بعد هم داستان رحمان رضایی و ناجی بداوی اتفاق افتاد و من هم به خاطر تکلی که روی پای بازیکن عمان زدم از ادامه مسابقات محروم شدم.

 

محمد نصرتی در پاسخ به سوال بعدی که در مورد ارزیابی اش از رقبا بود و اینکه چه تیمی می تواند مدعی قهرمانی باشد، گفت: با احترام به تمام رقبا تیم ما شرایط بهتری دارد؛ کره جنوبی رفته رفته بهتر شده ولی تیم ما در فاز حمله زهر دار تر است. ژاپن هم چند بازیکن کلیدی را از دست داده. قطر تیم خوبی است و استرالیا هم بهتر شده ولی به نظرم تیم ما مدعی اصلی قهرمانی است.  

 

از محمد نصرتی سپس در مورد جنجال های چند روز اخیر پرسیدیم که او پاسخ داد: هم آقای کی روش و هم آقای برانکو خدماتی برای فوتبال ما داشته اند؛ هم برانکو تیم ما راجام جهانی برده و هم کی روش، ولی به هر حال باید این دو نفر و به خصوص آقای کی روش را بیشتر مدیریت بکنند. آقای کی روش رفتارش طوری است که به یکباره خیلی بد عصبانی می شود.

 

نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا موافق ادامه کار کی روش در فوتبال ایران هستید یا خیر، اضافه کرد: با تمام احترامی که برای ایشان قائل هستم هر آنچه به فوتبال ما باید اضافه می کرد، کرده و به نظرم چیز جدیدی نمی تواند یاد بدهد. گوآردیولا هم بعد از چند سال از بارسلونا رفت و گفت نمی توانم دیگر چیزی به تیم اضافه کنم. کی روش هشت سال در ایران بوده و با توجه به هزینه ای که برای تیم ملی می شود، می توانیم بهترین مربیان دنیا را به ایران بیاوریم.


در نهایت محمد نصرتی برای تیم ملی در بازی پیش رو آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری داشت تا کی روش و شاگردانش بتوانند قهرمان این دوره از مسابقات شوند.

 

 

جام ملتهای آسیا 2019 محمد نصرتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا 2019 محمد نصرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین

        گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین 

خسارات‌ ناشی از شکسته شدن یک سد در کنیا


چند ایده‌ جذاب بهاری برای چیدمان بالکن‌های کم‌جا


۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی


یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم


نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
دیشب، آمریکا، قلب یک میلیون‌ ایرانی را شکست!


اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای پر سروصدا


سناریوی خودکشی، قتل از آب درآمد
قیمت خودرو


قیمت دلار، سکه و طلا


۱۱ وسیله‌ای که هرگز نباید با جوش شیرین تمیز کرد


مصرف بیش از حد ویتامین D این عوارض را دارد
کنایه نیش‌دار وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
تعیین جنسیت با ivf امکان ‌پذیر است یا خیر؟


تغییرات تیپ و چهره عشق ارسطو در پایتخت ۵


تیپ بهاری و جوان‌‌پسند عمو پورنگ در آستانه ۵۱ سالگی


با این ۶ نشانه، سریعا گوشی‌تان را دور بیاندازید!
طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ ساده و خوشمزه
  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • حقوق یک کارگر ساده در ایران خودرو چند؟!
  • (ویدئو) نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده
  • روشی ساده برای به دام انداختن مار کبری (فیلم)
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • حقوق یک کارگر ساده در ایران خودرو اعلام شد / رقم را ببینید
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان