Web Analytics Made Easy - Statcounter

هتل آپارتمان احسان وابسته به موسسه خیریه مادر قمر بنی هاشم علیها السلام در راستای کمک به ایتام در سال ۱۳۸۲ در جوار حرم مطهر رضوی تاسیس شده است.
این هتل در ده طبقه شامل اتاق، آپارتمان یک خواب، آپارتمان دو خواب و سوئیت های رویال مدرن، آماده پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی در محیطی امن و دوستانه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر هتل آپارتمان احسان با اشاره به این که صد در صد درآمد این هتل صرف امور خیریه می شود گفت: مسافران با حضور در این هتل، هم رفاه و راحتی را تجربه می نمایند، هم در همسایگی حرم مطهر هستند و هم به ایتام کمک می کنند.

رضا خاتم فر افزود: موسسه خیریه مادر قمر بنی هاشم علیها السلام، 4600 کودک یتیم را تحت پوشش خود قرار می دهد و زواری که برای سفر به مشهد مقدس، در این هتل آپارتمان اقامت می کنند، در واقع به این بچه های نیازمند کمک می کنند.

وی خاطر نشان کرد: این هتل تمام استانداردهای لازم را از لحاظ رفاهی، بهداشتی و غذایی دارد و امکان یک اقامت لوکس را به مهمانان خود می دهد.
این هتل تا حرم امام رضا علیه السلام تنها 5 دقیقه با پای پیاده راه دارد.




  ۵ دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی


 
    اتاق های یک نفره و دو نفره
    آپارتمان های یک اتاق خوابه
    آپارتمان های دو اتاق خوابه
    سوئیت VIP
    شبکه های ماهواره ای داخلی و خارجی
    اینترنت رایگان پرسرعت
    امکان طبخ در آپارتمان ها
    تهویه سانترال و اسپلیت
    گاو صندوق در کلیه واحدها
    خدمات روم سرویس
    رستوران احسان و رستوران بام
    کافی شاپ
    کافی نت
    لاندری
    ویلچر
    لابی زیبا و سنتی جهت پذیرایی مهمانان مسافرین محترم
    پارکینگ
    مجهز به دو آسانسور مخصوص مهمان



برای رزرو هتل اینجا را کلیک کنید

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی

بارش رحمت الهی که از روز گذشته در مشهد مقدس آغاز شده است، بار دیگر زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را غرق در فیض و برکت کرد.

زائران بارگاه منور رضوی که از اقصی نقاط کشور برای عرض ارادت به ثامن الحجج (ع) به مشهد مقدس مشرف شده‌اند، با مشاهده باران، اشک شوق ریخته و به دعا و نیایش پرداختند. در این میان، خادمان آستان قدس رضوی نیز با تلاش شبانه‌روزی خود، در جهت ارائه خدمات بهتر به زائران کوشا هستند.

خدمت‌رسانی به زائران در زیر باران

چایخانه‌های حرم مطهر با توزیع چای گرم و پذیرایی از زائران، لحظات دل‌انگیزی را برای آنان رقم زدند. همچنین، ماشین‌های زائربر و ویلچر در صحن‌های مختلف حرم مطهر حضور داشته تا زائران سالمند و معلول به راحتی بتوانند در حرم جابجا شوند.
 

برپایی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی

با وجود بارش باران، نمایشگاه در آستان بقیع در صحن غدیر دایر بوده و زائران با استقبال گرم از این برنامه، با مظلومیت ائمه اطهار علیه السلام بیش از پیش آشنا می‌شوند.
 

فضای شاد و معنوی در رواق کودک و خردسالان

رواق کودک و خردسالان حرم مطهر رضوی نیز با وجود بارش باران، فضایی شاد و معنوی داشته و برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برای کودکان و خردسالان در این رواق در حال برگزاری است.

بارش رحمت الهی در حرم مطهر رضوی، جلوه‌ای از عشق و عنایت الهی به این مکان مقدس بود و زائران نیز با حضور در این بارگاه ملکوتی، از فیوضات معنوی آن بهره‌مند شدند.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد