Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: یک منزل مسکونی در غرب تهران شب گذشته به هنگام نبود ساکنان آن طعمه آتش سوزی شد اما با حضور به موقع آتش نشانان به سرعت مهار و خاموش شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی تماس همسایگان درساعت 22:37 دقیقه شب گذشته با سامانه 125 و اعلام مشاهده خروج دود از یک واحد مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 102، 55 و نیز خودرو حامل دستگاه تنفسی را به خیابان پیامبر، خیابان اسکندرزاده اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمد اصغری افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران، هنگامی که به محل حادثه رسیدیم دود زیادی از یک آپارتمان مسکونی در طبقه پنجم ساختمان پنج طبقه ای خارج می شد.

وی با اعلام این که حادثه در زمانی اتفاق افتاد که هیچ یک از ساکنان در داخل واحد مسکونی حضور نداشت، افزود: آتش نشانان به سرعت وارد عمل شده و پس از گشودن در ورودی این واحد مسکونی، بلافاصله به مقابله با شعله های آتش که در آشپزخانه بوقوع پیوسته بود، پرداختند.

اصغری در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گاز محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند و ضمن تخلیه همسایگان از داخل ساختمان، به جستجوی محبوسین احتمالی اقدام کردند.

این افسر آماده آتش نشانی اضافه کرد: گروه دیگری از آتش نشانان همزمان با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، این آتش سوزی را قبل ازسرایت آن به دیگر نقاط این واحدمسکونی مهار و کاملا خاموش کردند.

وی تاکید کرد که هم اکنون علت بروز این حادثه ازطرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش قتل شوهر توسط زن دوم برای ازدواج با مرد مطلقه + عکس اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لحظه آتش زدن سمند توسط مهاجم ناشناس در چالوس+فیلم این عکس از سقوط هواپیمای ارتش ایران جهانی شد! مقصران مرگ کودک سه ساله در پارک جنگلی ناهارخوران مشخص شدند لاغری به چه قیمتی؟ / 5 میلیون تومان برای جعبه خالی قرص لاغری ! این 2 قاتل باید دستگیر می شدند !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه آپارتمان آشپزخانه اخبار حوادث آتش سوزی عکس آتش آتش نشانان سرعت عکس فیلم مشهد صبح مادر زن دختر حادثه مرد تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سمیعی مطرح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از حریق یک واحد تجاری (کارگاه چوب بری) در جاده مخصوص تهران - کرج مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی بیان کرد: این حریق در کارگاه چوب بری به متراژ حدوداً ۵۰۰ مترمربع شعله ور و با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری شد، عنوان کرد: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

کد خبر 6087177

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی