Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:08:01 GMT

استخر گتوند بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۶۴۵

استخر گتوند بهره برداری شد

رئیس اداره ورزش و جوانان گتوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: بهره برداری از استخر سرپوشیده شهدای تاج بخش گتوند به دلیل مشکلات ملکی و نبود اعتبار لازم به تاخیر افتاده بود که با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی امروز شاهد راه اندازی آن برای بانوان و آقایان هستیم.
بهزاد جعفرزاده افزود: این استخر در زمینی به مساحت سه هزار و 500 مترمربع و زیر بنای 2 هزار و 500 مترمربع با حمایت استاندار خوزستان با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال از محل منابع مالی وزارت نفت تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: استخر گتوند که به نام شهدای تاج بخش از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم این شهرستان نامگذاری شده دارای تجهیزات استاندارد بوده و علاوه برفضای مناسب برای ورزش بزرگسالان و کودکان، مجهز به جکوزی و سونای خشک است.
به گزارش ایرنا عملیات اجرایی استخر گتوند در سال 1389 با هدف توزیع عادلانه سرانه ورزشی و تفریحی در نقاط کم برخوردار این شهر آغاز شد که تاخیر در بهره برداری از آن موجب گله مندی مردم شهرستان شده بود.
شهرستان گتوند از قطب های ورزش خوزستان در شمال این استان واقع شده است.
7467/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره ورزش و جوانان استاندارد دفاع مقدس مسئولان استانی و شهرستانی وزارت نفت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در گتوند خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

عارف شرهانی یکشنبه شب بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۳:۴۸ روز یکشنبه در جاده سه راهی گتوند رخ داد که در پی آن یک مرد ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان، وی افزود: مصدومان این حادثه که چهار مرد و یک کودک سه ساله بودند توسط سه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند انتقال داده شدند.

در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز