Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@19:39:13 GMT

انقلاب اسلامی کرامت انسانی ملت ایران را احیا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۶۷۵

انقلاب اسلامی کرامت انسانی ملت ایران را احیا کرد

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در دیدار با اعضا ستاد بزرگداشت دهه فجر ایلام اظهار کرد: امام راحل با رهبری انقلاب اسلامی نظام ایران را بر اساس مبانی اسلامی و کرامت و عزت انسانی بنیانگذاری کردند.
وی با ذکر اینکه در دوران طاغوت بدترین رفتارها با ملت ایران انجام و بیگانگان در کشور هر طور که می خواستند رفتار می کردند، افزود: نهضت عظیم انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و تبعیت و جانفشانی ملت ایران باعث شد عزت و شرافت حقیقی ملی زنده و امروز ایران اسلامی بعنوان اسوه مبارزه با تباهی و فساد به جهانیان معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه بر این اساس پاسداشت رویدادهای ماندگار انقلاب اسلامی وظیفه همگان محسوب شده و باید در این راستا گامهای موثری برداشته شود، تصریح کرد: امروز ضرورت دارد تا از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دفاع و این دستاوردها بیان شوند.
محمد نوذری، معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام نیز در این دیدار تاکید کرد: برنامه های امسال حول محور وحدت و نشاط اجتماعی برگزار شوند.
نوذری افزود: پرداختن به دستاوردهای نظام و تبیین آنها برای نسل جوان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و دهه فجر بهترین فرصت در این زمینه محسوب می شود.
وی همچنین از برنامه‌ریزان آیین‌های دهه فجر خواست تا زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در برنامه های این ایام را فراهم کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی 40 سالگی انقلاب قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود