Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، احمد دهقان با بیان این مطلب اظهار کرد: از این میزان اقلام پروتینی توزیع شده   از ابتدای سال جاری تا کنون در حدود ۱۷۷۹ هزار تن گوشت مرغ منجمد و ۱۳۶۶ تن گوشت قرمز منجمد و ۳۲ تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی است.

دهقان خاطر نشان کرد: در مجموع ۱۵۱ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی نیز در سطح فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی مصرف استان توزیع شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد:  توزیع گوشت منجمد گاوی هم به قیمت ۲۹ هزارتومان و برنج تایلندی از دو نوع هومالی و GTC به  قیمت ۵ هزار و ۹۸۰ تومان و ۴ هزار و ۶۸۸ تومان برای مصرف کنندگان تا تثبیت قیمت در بازار استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: درحال حاضر درراستای تعادل قیمت بازار مرغ توزیع مرغ منجمد به قیمت ۸ هزار و ۹۰۰ تومان و گوشت مرغ گرم به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح فروشگاههای زنجیره ای و مرغ فروشی های معین آغاز شده که تا تعادل بازار ادامه خواهد داشت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: گوشت قرمز و مرغ تازه و منجمد به اندازه کافی وجود دارد و هیچگونه کمبودی در این زمینه نداریم و به هر میزان که نیاز باشد تامین و به بازار عرضه و توزیع می شود.

دهقان در مورد توزیع تخم مرغ به قیمت تنظیم بازار نیزاضافه کرد: طبق توافق انجام گرفته با واحدهای مرغ تخمگذاردر استان ، از اوایل بهمن ماه نسبت به توزیع تخم مرغ به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای مصرف کنندگان در سطح استان اقدام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوشت قرمز مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از اجرای پروژه آبرسانی به ۶۰۰ روستا در استان خبرداد.

سرهنگ نجمی ۱۶ اردیبهشت ماه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج سازندگی در استان که در سالن جلسات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به نامگذاری هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه افزود: طی سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد. 

وی ادامه داد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوار کشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان طی سال گذشته بود. 

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از اعزام ۶ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبت‌های مختلف خبر داد و گفت: گروه‌های پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده است. 

وی تاکید کرد: ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است. 

جانشین فرمانده سپاه شهدای استان خاطر نشان کرد: ۱۶۰۶ فرصت شغلی در استان توسط بسیج سازندگی سپاه ایجاد شده است. 

سرهنگ نجمی از افتتاح ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و مرمت ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین و افتتاح ۵ پروژه ورزشی نیز خبر داد. 

وی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان در بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار هزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه استان است. 

وی تاکید کرد: ماموریت‌های بسیج سازندگی و محرومیت زدایی یکی از ماموریت‌های مهم سپاه است و در این حوزه از استان‌های پیشرو در کل کشور هستیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت