Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@02:09:13 GMT

دفع حمله موشکی اسرائیل به جنوب سوریه

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۳۹۹

دفع حمله موشکی اسرائیل به جنوب سوریه

به گزارش ایکنا به نقل از رویترز؛ خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) گزارش داد که سامانه دفاع هوایی این کشور، چند موشک اسرائیل را که به منطقه‌ای در جنوب سوریه شلیک شده بود سرنگون کرده و مانع رسیدن آن‌ها به هدف شده است.   این خبرگزاری جزئیات بیشتری از این رویداد را ذکر نکرده است. در تماس رویترز با یکی از سخنگویان ارتش اسرائیل، وی حاضر به پاسخ دادن به سوالی درباره این حمله نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یادآور می‌شود، پنج شنبه گذشته نیز منابع خبری در سوریه از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی المزه در دمشق خبر داده بودند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا سوریه اسرائیل حمله هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی اسرائیل به دفتر جنبش نجباء در دمشق

منابع خبری از حمله هوایی رژیم اشغالگر اسرائیل به دفتر رسانه‌ای و فرهنگی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در جنوب دمشق خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری سوری بامداد امروز از شنیده شدن انفجارهای شدید در آسمان جنوب دمشق خبر دادند و پس از آن دفتر اطلاع‌رسانی جنبش نجباء اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی حمله هوایی به منطقه زینبیه دمشق، دفتر فرهنگی رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در سوریه را هدف قرار داده است.

به نوشته کانال تلگرامی جنبش نجباء این تجاوز فقط خسارت مادی بر جا گذاشته و تلفات جانی در پی نداشته است.

حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریهاین حمله در شرایطی انجام شد که تعدادی از اهالی غزه در 28 آوریل گذشته در ویدئویی از مقاومت اسلامی عراق و دبیرکل جنبش نُجَباء به‌خاطر حمایت تمام‌قد از ملت فلسطین در نبرد  با رژیم صهیونیستی، قدردانی کردند. شامگاه چهارشنبه نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌و‌گوی تلفنی با هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق، از عملیات‌های ضد صهیونیستی مقاومت عراق تقدیر و تمجید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله هوایی اسرائیل به دفتر جنبش نجباء در دمشق
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد