Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@05:31:30 GMT

گشایش باجه بانک سینا در یاسوج

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۵۳۱

گشایش باجه بانک سینا در یاسوج

به گزارش پایگاه خبری امتداد، این باجه در راستای سیاست های بنیاد مستضعفان مبنی بر ایجاد توسعه پایدار در مناطق کمتر برخوردار و به منظور ارائه بهینه خدمات و حمایت از طرح های اشتغال زا در این منطقه ایجاد شده است.

 فیلی معاون عمرانی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات بانک سینا در کمک به توسعه اشتغال در مناطق روستایی، حضور بانک سینا را در این شهر مغتنم برشمرد و ابراز امیدواری کرد این حضور برای مردم منطقه منشاء آثار و برکات خوبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاکری مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد هم با تشریح اقدامات بانک سینا در زمینه توسعه اشتغال مناطق روستایی گفت: بانک سینا از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی، تسهیلات یارانه دار را در اختیار متقاضیان ایجاد طرح های اشتغال زا در مناطق روستایی قرار می دهد که در همین راستا در منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۲ دی ماه جاری تعداد ۱۸۳  طرح به مبلغ ۱ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال مصوب شده که از این تعداد ۱۶۷ طرح به مبلغ ۱ هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال منجر به انعقاد قرارداد شده است. همچنین ۴۹ طرح از طرح های یادشده به مرحله بهره برداری و تولید رسیده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج