Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به بیش از ۱۲ هزار دانشجوی این دانشگاه تسهیلات وام ویژه اعطا کرده است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد هادی امین ناجی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ تسهیلات وام ویژه‌ای را برای دانشجویان فراهم کرد و خوشبختانه میزان استقبال دانشجویان از این وام‌ها بسیار رضایت بخش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در تشریح جزئیات وام‌های دانشجویی تصریح کرد: در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ -۹۷، ۵ هزار و ۹۴۱ نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی، یک هزار و ۹۴۵ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۵۷۴ نفر در مقطع دکتری از وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان استفاده کرده‌اند.

دکتر ناجی با بیان اینکه در مجموع ۱۹۱۳ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور از وام شهریه بانک انصار استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد ۱۱۶۱ نفر در مقطع کارشناسی، ۶۸۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۶ نفر در مقطع دکترا بوده‌اند.

به گزارش دانشگاه پیام نور، وی همچنین به وام بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: ۱۷۷۱ نفر از دانشجویان شامل؛ ۹۱۳ دانشجوی متأهل و ۸۵۸ دانشجوی مجرد نیز وام بنیاد علوی را دریافت کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر وام‌های شهریه، به ۷۸ نفر از دانشجویان این دانشگاه نیز وام زیارت عتبات اعطا شده است که در مجموع تعداد ۱۲ هزار و ۲۲۲ نفر از دانشجویان دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی سال جاری از وام‌های دانشجویی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور وام دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر

دانشجویان و کارکنان فعال دانشگاه سیدنی استرالیا یک اردوگاه همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کردند که شامل تظاهرات دانشجویی، چادر زدن و سخنرانی پیرامون فلسطین در محوطه دانشگاه است.

به گزارش الجزیره، این اردوی دانشجویی با بنر‌های بزرگی حاوی نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» و «از رودخانه تا دریا» مزین شده بود.

گفته می‌شود این اردو با سخنرانی یک فعال دانشجویی در مورد جنگ غزه آغاز شده و در آن دانشجویان از مدیریت دانشگاه درخواست کردند که هر گونه رابطه با اسرائیل را قطع کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان از چندین دانشگاه مختلف استرالیا در این اردوگاه حضور داشتند. 

این اردو در حالی در محوطه دانشگاه سیدنی برگزار شده که طی هفته گذشته، در آمریکا نیز اعتراضات دانشجویی پیرامون جنگ غزه افزایش یافته است. در حال حاضر تعدادی اردوگاه در دانشگاه کلمبیا، ییل و نیویورک برقرار است و پلیس برای دستگیری تظاهرکنندگان به محوطه چندین دانشگاه فراخوانده شده است.  خواسته دانشجویان در این تظاهرات برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، پایان دادن به تامین نظامی رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با شرکت‌هایی است که تسلیحات جنگ را تامین می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم