Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو باشگاه ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک را جریمه کرد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال جنوب تهران و اکسین البرز برگزار و از سوی مرتضی کرمانی‌مقدم، مربی استقلال جنوب تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه پس از اتمام بازی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم ملوان بندرانزلی به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به سرمربی تیم مقابل و داور و پرتاب بطری آب به سوی داوران در دیدار برابر تیم بادران تهران، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و کارون اروند خرمشهر برگزار و از سوی آرتا منهاجی، مربی تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داوری که موجب اخراجش شد، رخ داد. وی به همین خاطر به توبیخ کتبی محکوم شد.

همچنین تیم آلومینیوم اراک به خاطر پرتاب سنگ از سوی تماشاگرانش به کمک داور که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال

 

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال بادران تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال بادران تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال بادران تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!