Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت‌الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در چهارمین جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری چهل سالگی انقلاب اسلامی، با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)، افزود: حضرت زهرا (س)  از حریم ولایت و سنت پیامبر گرامی اسلام در مقابل  توطئه‌های دشمنان دفاع کردند.

وی  بیان اینکه بنا به فرموده حضرت زهرا (س) وجود امامت در جامعه راهی برای نظم و سازماندهی ملت است،  ادامه داد: حضرت زهرا (س) الگوی واقعی ولایتمداری بوده و ایشان همواره در دفاع از حریم ولایت تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاتمی با بیان اینکه ولایت فقیه از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و این رکن رکین همواره باعث اعتلا و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، گفت: ملت بزرگ ایران با تبعیت از فر آمین ولایت فقیه طی ۴۰ سال عمر مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره از توطئه‌های مختلف سربلند و پیروز بیرون آمده اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه همه باید برای رفع و به حداقل رساندن چالش‌های کشور تلاش کنند،  گفت: در حال حاضر چالش اقتصادی و جنگ رسانه‌ای دو چالش پیش روی نظام اسلامی است.

خاتمی با اشاره به اینکه ولایت‌فقیه جامعه را به ساماندهی رسانده و نتیجه آن ایستادگی در برابر دشمنان بوده است، گفت: دشمن به خوبی به نقش و جایگاه ولایت فقیه پی برده و به همین جهات همواره  توطئه‌های متعدد برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه اجرا کرده است.

وی اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خاری در چشم دشمنان عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به جایگاه رفیع در حوزه‌هایم مختلف رسیده است، گفت: امروز رجز خوانی‌های دشمن نشان از قدرت ملت ایران دارد؛ چراکه اگر ملتی ضعیف بودیم دشمن نیاز نبود تا این اندازه نگران و احساس خطر کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دنیای استکبار به سرکردگی امریکا طی ۴۰ سال گذشته از تمامی ظرفیت‌های  خود برای تضعیف و ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده است، گفت: همه آحاد جامعه باید در مقابل توطئه‌های  دشمنان هوشیار باشند و مانع از تحقق اهداف شوم شوند.

خاتمی با بیان اینکه دستاوردها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در جامعه به شکل کامل و هدفمند تبیین شود، گفت: برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر یک ضرورت مهم است که باید در این ایام همدلی،  هم‌زبانی و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش بگذاریم.

کد خبر 4518604

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»