Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@01:01:21 GMT

آشنایی با قوانین فنگ شویی آشپزخانه

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۸۲۶

آشنایی با قوانین فنگ شویی آشپزخانه

وجود انرژی مثبت در هر خانه‌ای ضروری است و شما با رعایت قوانین فنگ شویی میتوانید انرژی مثبت را وارد بخش‌های مختلف دکوراسیون منزل تان کنید، فنگ شویی به شما کمک میکند منزلی همه چیز تمام و در عین حال پر از انرژی مثبت داشته باشید.

در این بخش قصد داریم شما را با قوانین فنگ شویی آشپزخانه آشنا کنیم تا بتوانید آشپزخانه را به فضایی دوست داشتنی و سرشار از انرژی‌های خوب تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



  - اولین نکته در فنگ شویی آشپزخانه انتخاب رنگ مناسب است، رنگ‌ها تاثیر زیادی در بوجود آمدن انرژی مثبت و منفی دارند پس برای انتخاب رنگ دکوراسیون آشپزخانه حسابی دقت کنید. رنگ‌های تیره را وارد آشپزخانه نکنید، زیرا همراه خود انرژی منفی می‌آورند.

- نورپردازی از نظر فنگ شویی بسیار با اهمیت است، زیرا نورپردازی مناسب میتواند از خستگی و افسردگی جلوگیری کند، اگر آشپزخانه تان از نور طبیعی مناسبی برخوردار نیست میتوانید از نور‌های مصنوعی و نور‌های مخفی استفاده کنید.



- گل‌ها و گیاهان منبع انرژی مثبت هستند و وجود آن‌ها در هر بخش از دکوراسیون منزل میتواند تاثیر خوبی داشته باشد پس آن‌ها را به آشپزخانه راه دهید و از انرژی مثبت لذت ببرید البته هر گیاهی به جر کاکتوس.

- به محل قرارگیری وسایل آشپزخانه دقت کنید از نظر فنگ شویی عناصر آتش و آب نباید با هم ارتباط مستقیم داشته باشند به طور مثال ماشین ظرفشویی نباید کنار گاز قرار بگیرد.



- آشپزخانه را از هرگونه شلوغی و به هم ریختگی نجات دهید، طبقه بندی و نظم دهی به آشپزخانه جزو اصل‌های مهم فنگ شویی آشپزخانه است.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون آشپزخانه فنگ شویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند

ایسنا/گیلان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان در حاشیه برگزاری دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی گفت: هدف نهایی از این طرح آموزش دانش آموزان به عنوان همیار و سفیر نجات غریق است تا بخش زیادی از هم استانی ها با ابتدایی‌ترین موضوعات مربوط به پیشگیری از غرق شدگی آشنایی پیدا کنند.

هاشم اسماعیلی در حاشیه دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این طرح مشترک بین هیئت نجات غریق و غواصی گیلان با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در جهت کاهش آمار غریق در سطح استان به عنوان استان ساحلی در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به وجود ۳۴ منطقه آموزش و پرورش در استان، مسئولین انجمن شنا و سرگروه‌های آموزشی از هر یک از مناطق در کارگاه پیشگیری از غرق شدگی حضور دارند.

اسماعیلی تصریح کرد: مطالب این دوره توسط اساتید و مدرسین حوزه نجات غریق و غواصی استان تولید و ارائه می شود.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان تاکید کرد: شرکت کنندگان در این طرح به عنوان سفیران و مدرسین دوره‌های پیشگیری از غرق شدگی در مدارس سطح استان مخصوصاً مدارس متوسطه اول و دوم دانش آموزان را تحت آموزش قرار می‌دهند.

اسماعیلی در خصوص هدف اجرای این طرح گفت: با توجه به حضور گردشگران در سواحل گیلان همچنین عدم آشنایی و اطلاع برخی از هم استانی های خودمان با مسائل حوزه نجات غریق و پیشگیری از غرق شدگی و اینکه هر ساله بخشی از مغروقین سواحل گیلان از بومیان استان اعم از کودکان، جوانان و حتی بزرگسالان هستند لذا سعی کردیم این طرح را به عنوان یک طرح پیشگیری در گیلان عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به طرح دانش آموزی همیار پلیس تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان به عنوان همیار و سفیر نجات غریق، موارد فرا گرفته در این دوره‌ها را به خانواده‌هایشان انتقال دهند تا با ابتدایی‌ترین موضوعات مربوط به پیشگیری از غرق شدگی آشنایی پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • معرفی کابینت های جدید
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی