Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی علی‌رغم همه توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان نظام به چهل سالگی رسید و این نشان از اقتدار، عظمت، بلوغ و شکوفایی سیاسی است. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار حمزه فلاح ظهر امروز در جلسه نهایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در این شهر برگزار شد با تبریک چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی علی‌رغم همه توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان نظام به چهل سالگی رسید و این نشان از اقتدار، عظمت، بلوغ و شکوفایی سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید در این شرایط حساس کنونی «شادابی، شور و نشاط و امیدآفرینی» در بین مردم جامعه مورد توجه همه مسئولان قرار بگیرد و جشن‌های 40 ساله انقلاب به‌صورت مردمی و امیدوار کننده باشد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تاکید بر ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر جوانان در مقابل توطئه‌ها و تبلیغات دروغین دشمنان تصریح کرد: باید جوانان انقلابی ایران اسلامی با مجاهدت‌های رزمندگان و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی آشنا شوند تا گرفتار مکر و حیله و افکار شوم دشمن نشوند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی: "انقلاب اسلامی" کفر جهانی را نابود می‌کند استاندار کردستان خواستار تبیین ‌دستاوردهای 40 ساله انقلاب برای جوانان شد ماموستا راستی: دشمنان حاضر نیستند "هیچ‌وقت" دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی را ببینند

وی افزود: نیروهای مسلح و سپاه بیت‌المقدس کردستان برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی را دستور کار قرار داده و برای برگزاری جشن باشکوه و مردمی آمادگی کامل داریم.

فلاح نورافشانی، رژه نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها و برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن را از جمله برنامه‌های سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم جشن 40 ساله انقلاب با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود و دشمنان از حضور و پشتیبانی ملت ایران درس عبرت بگیرند.

انتهای پیام/ح

R7848/P1357/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق وست هم با خولن لوپتگی

چکش ها جانشین مویس را پیدا کردند

طرفداری | خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیایی آماده هدایت وست هم از فصل آینده است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، وست هم با خولن لوپتگی به توافق رسید و این مربی 57 ساله جانشین دیوید مویس خواهد شد. پس از حل و فصل آخرین جزئیات، لوپتگی قراردادش را امضا می کند و از فصل آینده روی نیمکت چکش‌ها خواهد نشست. لوپتگی که به تیم های میلان و بایرن مونیخ نیز لینک شده بود، در باشگاه هایی مثل پورتو، وولورهمپتون، سویا و رئال مادرید سابقه کار دارد و تاکنون در حرفه مربیگری خود برنده 3 جام شده است (2 جام با تیم های ملی زیر 19 و زیر 21 سال اسپانیا و 1 جام با سویا در لیگ اروپا).

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • توافق وست هم با خولن لوپتگی
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد