Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محمد وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز(یکشنبه 30 دی) این کمیسیون، گفت: در این جلسه طرح به کارگیری نیرو در پست‌های بلا‌تصدی ادارات استان‌های مرزی در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفحص از سازمان محیط زیست در کمیسیون کشاورزی مجلس رد شدبررسی لایحه الزامی شدن استفاده از صندلی کودک در خودروها

وی افزود: ایجاد انگیزه برای جوانان برای تصدی این پست‌ها، رفع بیکاری شدید در مرز‌ها و همچنین کاهش مهاجرت از روستا‌های مرزی به شهر‌ها از جمله دلایل مطرح کردن این طرح از سوی طراحان بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در نهایت رأی‌گیری در باره این طرح به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

وحدتی با بیان اینکه در این جلسه طرح اصلاح موادی از قانون رسیدگی به تخلفات اداری نیز در دستورکار کمیسیون قرار داشت، تصریح کرد: در ماده 22 قانون رسیدگی به تخلفات اداری که در سال 72 مصوب شده، هیئت عالی نظارت به ریاست دبیرکل سازمان امور اداری استخدامی کشور و نماینده قوه قضائیه و 3 نفر از بین نمایندگان وزرا و یا بالاترین مقام سازمان مستقل دولتی تشکیل می‌شود.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس در توضیح طرح اصلاحی نمایندگان برای تغییر ترکیب هیئت عالی نظارت بر تخلفات اداری، گفت: نمایندگان خواستار این هستند که هیئت عالی نظارت با عضویت 3 نفر نمایندگان رؤسای قوای مجریه، قضائیه و مقننه در سطح معاون قوه و نماینده دفتر بازرسی رهبری تشکیل شود.

وحدتی تصریح کرد: پس از استماع نظر نظر مخالفان و موافقان قرار شد تا این طرح به کارگروه تخصی ارجاع شود تا پس از بررسی نظر کارشناسی کمیته، در این باره تصمیم‌گیری شود.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور گفت: طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان بررسی شد.
ورنوس نائب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود:در اجرای این طرح هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.
در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری