Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@07:58:05 GMT

عرضه عمومی نسخه تازه اندروید در سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۹۴۷۳

به تازگی جزئیات جدیدی در مورد تازه ترین نسخه از سیستم عامل اندروید به نام اندروید کیو منتشر شده است که نشان دهنده تغییرات اساسی در بخش تنظیمات حریم شخصی آن است.به گزارش بلاغ ویدئویی که در مورد این سیستم عامل در فضای مجازی منتشر شده، نشان می دهد امکانات جدیدی در قالب حالت سیاه یا dark mode نیز برای استفاده از گوشی یا تبلت مجهز به این سیستم عامل در نور کم و برای کاسته شدن از آزار چشم در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این حالت مصرف باتری نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

البته به نظر می رسد گوگل تا قبل از زمان عرضه رسمی این سیستم عامل باز هم تغییراتی را در آن ایجاد کند. آندروید کیو که به Android Pie هم مشهور است، قطعا در سال جاری میلادی در دسترس عموم قرار می گیرد. البته مطابق معمول ابتدا کاربران گوشی های پیکسل گوگل امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

 

بر اساس اطلاعات در دسترس قرار است آندروید کیو برای استفاده کاربران گوشی های پیکسل در ماه آگوست در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

در نسخه تازه اندروید به منظور بررسی میزان دسترسی های هر برنامه یا اپلیکیشن هم امکانات گسترده تری در نظر گرفته شده تا از این طریق مشخص شود آیا یک برنامه خاص اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربران یا داده های فهرست تماس را برای اشخاص ثالث ارسال می کند یا خیر.

همچنین می توان نحوه دسترسی هر اپلیکیشن را در اندروید جدید به اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی برنامه ریزی کرد تا یک برنامه به طور همیشگی یا در ساعاتی خاص به موقعیت مکانی کاربر دسترسی داشته باشد یا این دسترسی هرگز وجود نداشته باشد. اندروید کیو بعد از باز کردن هر اپلیکیشن برای اولین بار این سوال را از کاربر می پرسد. مسدود کردن یا مجاز کردن دسترسی برنامه ها به دوربین و میکروفون و غیره گوشی نیز به همین شیوه ممکن خواهد بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران، آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت، با پارت‌نامبر LLA یا ZAA تا ۱۲۰ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود. درحضور آیفون ۱۴ و ۱۵ و نسخه‌های مختلف، گران‌ترین گوشی فعلی بازار به حساب می‌آید.

آیفون ۱۳ معمولی را کمی بیش از ۴۱ میلیون می‌فروشند و بین گران‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار می‌توانیم از گلکسی S ۲۴ اولتر اسم ببریم.

قیمت گلکسی S ۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت به ۹۵ میلیون تومان می‌رسد و فروشنده‌های موبایل بابت ارزان‌ترین نسخه گلکسی S ۲۴ اولترا که ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره سازی در اختیارتان قرار می‌دهد، بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون در خواست می‌کنند. قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های فعلی بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۲۰ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • «متاورس» بازگشته است
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • « متاورس » بازگشته است؟