Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:28:30 GMT

وقتی ویتنام، بزرگترین تناقض جام شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۹۵۷۲

تیم ملی ویتنام در نخستین بازی از دور حذفی جام ملتهای آسیا موفق شد اولین شگفتی مهم جام را رقم بزند.

به گزارش ورزش سه، مسابقات جام ملتهای آسیا از امروز وارد دور حذفی شد و بازی های مرحله یک هشتم نهایی از ساعاتی پیش استارت خورد.


در اولین بازی از این مرحله تیم های اردن و ویتنام به مصاف یکدیگر رفتند. اردنی ها پس از خلق اولین شگفتی جام و شکست استرالیا با عنوان سرگروهی به دور حذفی رسیده بودند و ویتنام، به لطف 24 تیمی شدن رقابت ها پس از قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه خود، به یک هشتم نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازی اردن مطابق انتظار کار را بهتر از حریف شروع کرد و گل اول را هم به ثمر رساند. نیمه دوم اما با حملات پرتعداد حریف شرقی این تیم همراه بود و سرانجام تیم ویتنام روی یک حرکت زیبا گل تساوی را وارد دروازه اردن کرد.

 

در ادامه بازی برتری مورد انتظار از تیم اردن دیده نشد و ویتنام حتی این شانس را داشت که به گل های بعدی هم برسد؛ اما در نهایت کار در 90 دقیقه و پس از آن وقت های اضافی با همان تساوی یک یک به پایان رسید.

 

در این زمان دیگر احتمال رقم خوردن یک شگفتی اصلا دور از ذهن نبود و به راحتی می شد ویتنام را در جمع هشت تیم برتر جام تصور کرد. درخشش دانگ وان لام و مهار یک ضربه پنالتی بازیکنان اردن، ویتنام را به این مهم رساند و تیمی که تنها به خاطر کارت زرد کمتر، در جمع صعود کننده ها به یک هشتم نهایی قرار گرفته بود، موفق شد اولین تیم این دوره از رقابت ها را که سرگروهی خود را قطعی کرده بود، شکست دهد.

 

این نتیجه همانطور که برای تماشاگران عجیب و شگفت انگیز به نظر می رسید، هیجان زائد الوصفی را در بازیکنان ویتنام ایجاد کرد و آنها یکی از زیباترین صحنه های این دوره از جام ملتها را با خوشحالی خود پس از ضربات پنالتی خلق کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی ویتنام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی بازی آلومینیوم و پرسپولیس به ضربات پنالتی رفت،امید اصلی مجتبی حسینی و شاگردانش برای صعود به دور بعدی جام حذفی به عملکرد احمد گوهری دروازه‌بان خود بود.

گلر سابق پرسپولیس که در طول 120 دقیقه بازی هم با وجود دریافت 4 گل چند سیو فوق‌العاده داشت و توانست تیمش را در بازی نگه دارد، در ضربات پنالتی فوق‌العاده کار کرد و در نقشی منجی ظاهر شد.

گوهری وقتی آلومینیومی‌ها با از دست رفتن پنالتی امیر نوری و برخورد توپ به تیر دروازه کمی نگران شده بودند، توانست با مهار ضربه دانیال اسماعیلی‌فر تیمش را به بازی برگرداند و در ادامه آخرین ضربه پنالتی پرسپولیس را در شرایط برابر دو تیم از وحید امیری گرفت تا تیمش را در آستانه برد مهم و بزرگ قرار بدهد.

دروازه‌بان باتجربه آلومینیومی‌ها که امسال از پرسپولیس به اراک رفته ، مقابل تیم سابق خود نمایشی خوب داشت و در نهایت از خوشحالی از پوست خود نمی‌گنجید. او بعد از مهار پنالتی وحید امیری به سمت او رفت و با حرفی به خوش و بش کرد تا حسابی شب خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

دیگر خبرها

  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا