Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، امین رستم‌زاده امروز در نخستین جلسه کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به عنوان دانشگاهی برای تمام انقلاب‌های مردمی جهان به شمار می‌رود اظهار کرد: جوهر پیام رویدادهای بزرگداشت دهه فجر باید ارائه مدل مفهومی توسعه و پیشرفت و خودباوری برای دانشجویان و جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه گرامیداشت کیفی ایام فخرآفرین انقلاب تکلیفی است که نباید مغفول واقع شود افزود: با توجه به اینکه امسال امپراطوری رسانه‌های دشمنان انقلاب برنامه‌ریزی جدی و خلاقانه‌ای در راستای تضعیف دستاوردهای انقلاب و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده‌اند بنابراین توجه به برگزاری کیفی مراسم چهلمین سال پیروزی انقلاب حساس، جدی و ضروری است.

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه نقش دانشگاه در برهه‌های پیروزی انقلاب و سرنگونی طاغوت بسیار مهم و اساسی است خاطرنشان کرد: دشمن به صورت حرفه‌ای درصدد کمرنگ و منفعل نشان دادن حضور دانشگاه‌ها در مراسمات بزرگداشت پیروزی انقلاب است بنابراین وظیفه دانشگاه‌ها با ورود تخصصی و علمی به طرح‌ریزی رویدادهای محتوایی مراسمات سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو چندان حساس و خطیر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب فکر و اندیشه بود و امروزه صدور انقلاب با علم و فناوری محقق می‌شود گفت: صدور کیفی الگوها و آموزه‌های انقلاب با تکیه و تاکید بر نمود شاخص‌های فناوری و دانش جمهوری اسلامی ایران محقق می‌شود.

رئیس کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها راهبر جریان روشنگری در جامعه بوده و باید در دفاع از آرمان‌های انقلاب پیش قراول باشند افزود: جامعه از دانشگاهیان انتظار حضور اثربخش در ایام دهه فجر دارند و امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی علمی عملیاتی متنوع در دانشگاه‌های ارومیه در ایام الله دهه فجر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر دانشگاه‌ها باید در فضای سایبری و مجازی رونق بیشتری نسبت به فضای فیزیکی داشته باشند تصریح کرد: استفاده از فضای سایبری و صفحه اصلی محیط‌های مجازی ارتباطی و سایت‌های دانشگاه‌ها با توجه به ایام ثبت نامی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کمیته‌های دانشگاهی دانشگاه‌ها می‌تواند تلقی شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های فرهنگی کمیته دانشجویی نباید صرفاً برای دانشجویان باشد بلکه باید برای اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها نیز برنامه‌های خلاقانه و متناسب با ادبیات فکری آنان داشته باشیم.

رستم زاده با اشاره به لزوم برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در راستای عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری اظهار کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی و برنامه‌های مناظره نباید به ایام دهه فجر محدود و محصور باشد و موضوع مولفه‌های پیشرفت و انقلاب، فلسفه پیروزی مردم و بصیرت‌مداری و نقش ولایت‌مداری در انقلاب و آسیب‌ها و تهدیدهای داخلی و خارجی انقلاب و راهکارهای گفتمان‌سازی علمی انقلاب برای جهانیان، تلفیق تعهد و تخصص در تعالی، جهاد علمی و علم جهادی می تواند از دیگر سر فصل‌های مدنظر در این حوزه باشد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، جشنواره فیلم ترایبکا مجموعه‌ای از برنامه‌های تجدید خاطره، بازنگری‌ها و گفت‌وگوهای خود را برای بیست و سومین دوره‌اش در نظر گرفته است.

این جشنواره که ماه ژوئن برگزار می‌شود، مجموعه داستان‌سرایی با جاد آپاتو، اندی کوهن، کایران کالکین، کری واشینگتن، لاورن کاکس، جان باتیست و مایکل استیپ را در برنامه‌اش دارد.

در بخش مجموعه کارگردان‌ها گاس ون سنت در گفت‌وگو با فیلمساز و بازیگر ویتو اشنابل که بازیگر وی در سریال رایان مورفی «دشمنی: کاپوتی در مقابل قوها» برای شبکه اف ایکس بود، به بررسی این سریال می‌پردازد که فصل دوم «دشمنی» بود.

جشنواره بیست و پنجمین سالگرد سریال «سوپرانوها» را با اولین نمایش جهانی مستند الکس گیبنی با عنوان «مردعاقل: دیوید چیس و سوپرانوها» در بیکن تئاتر گرامی می‌دارد. این نمایش با تجدید دیدار با خالق آن دیوید چیس، فیلمبردار ترنس وینتر و بازیگران شامل ادی فالکو، مایکل ایمپریولی، آیدا تورتورو، آنابلا سیورا، رابرت ایلر، جیمی-لین سیگلر، دری‌آ دی‌متئو، استیو شریپا، میشل چیس، کاترین ناردوچی، و دومینیک چیانیز، یاد این سریال محبوب را گرامی می‌دارد.

مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو نیز در برنامه پنجاهمین سالگرد ساخته‌شدن «خیابان‌های پایین شهر» حضور دارند.

گفت‌وگویی با استیون اسپیلبرگ پس از نمایش اولین فیلم او «شوگرلند اکسپرس» که سال ۱۹۷۴ ساخته شد، در پنجاهمین سالگرد آن انجام خواهد شد و کوین بیکن نیز در برنامه گرامیداشت ۴۰ سالگی «آزاد» ساخته هربرت راس حضور خواهد داشت.

نمایش فیلم صامت «ناشناخته» تاد براونینگ در سال ۱۹۲۷ با بازی لون چنی و جوآن کرافورد و نمایش نسخه ترمیم شده فیلم «شمال از شمال غربی» آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۵۹ در شصت و پنجمین سال ساخته شدنش از دیگر برنامه‌های ترایبکا در بخش مرور خاطرات گذشته است.

امسال بیست و سومین دوره جشنواره ترایبکا که توسط رابرت دنیرو و جین رزنتال در سال ۲۰۰۲ برای بزرگداشت نیویورک تاسیس شد شکل می‌گیرد. این جشنواره از ۵ تا ۱۶ ژوئن (۱۶ تا ۲۷ خرداد) در نیویورک برگزار می‌شود.

کد خبر 6095022

دیگر خبرها

  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی