Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: نمایندگان وزارت ارتباطات در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عنوان کردند که شرکت مخابرات خصوصی شده و مشکل کارگزاران مخابرات روستایی به وزارت ارتباطات ارتباط پیدا نمی‌کند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در جلسه امروز شکایت کارگزاران مخابرات روستایی از وزارت ارتباطات در رابطه با عدم بیمه و عدم پرداخت حق و حقوق‌شان با حضور نمایندگان آن‌ها و نیز معاون وزیر ارتباطات و مسئولان شرکت زیرساخت مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مسئولان مخابرات در این جلسه عنوان کردند که مخابرات خصوصی شده و موضوع عدم پرداخت حق و حقوق و بیمه کارگزاران مخابرات روستایی ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: با وجود این مسئولان وزارت ارتباطات پذیرفتند که موضوع را بررسی کنند و مشکلات کارگزاران مخابرات روستایی را حتی‌الامکان مرتفع کنند و تمهیدی برای ارائه خدمات و همچنین رفع مشکلات آن‌ها داشته باشند.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: پس از این جلسه هیأت رئیسه کمسیون در نشستی طرح ۲۶ نفر از نمایندگان را مورد بحث و بررسی قرار داد که در این طرح آمده بود؛ اگر نماینده‌ای در مجلس نسبت به شخص دیگری تهمت ناروا بزند یا خبر نادرستی را منتشر کند، موضوع در کمیسیون اصل ۹۰ مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: بنا شد این طرح در صحن کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد و پس از تصویب نهایی برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه مجلس ارسال شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: این طرح در کمیسیون آیین‌نامه باید به عنوان کمیسیون اصلی مورد بحث قرار گیرد و متن آن همزمان به این کمیسیون نیز ارسال شده و نتیجه بررسی‌ها در صحن مجلس مطرح و بررسی خواهد شد.

امیرحسنخانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که تصویب این طرح نیاز به تغییر آیین‌نامه دارد، باید به تصویب دو سوم نمایندگان برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اصل 90 کمیسیون اصل 90 مخابرات خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شهریار عباسی در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: هیأتی که هم اکنون به دستور وزیر کشور به استان ایلام سفر کرده اند؛ به منظور بررسی مشکلات کلان که گره گشایی آن از مرکز صورت می‌گیرد، حضور دارند.
وی افزود: مشکلاتی که در سطح استان قابل حل است، نباید در این نشست مطرح شود.
عباسی از نمایندگان تجار و بازرگانان و بخش خصوصی خواست، مشکلاتی که نیازمند پیگیری از طریق وزارت‌های بالا دستی است را در این فرصت، مطرح کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تشریح کرد: اشخاص برگزیده‌ای از طرف وزیر محترم کشور در استان صرفا برای بررسی و شناسایی مشکلات کلان در حوزه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، صنعت، آب، پسماند، انرژی و سایر موارد مهم استان حضور دارند.
عباسی تاکید کرد: ما می‌توانیم از این فرصت برای رفع مشکلات کلان استان که در توان مقامات ارشد کشوری است بهره ببریم.
وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی دقیق مسائل کلان و دستور وزیر برای رفع آن شاهد قدم‌های بزرگی برای توسعه و تعالی استان باشیم.

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه