Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:02:54 GMT

پیروزی آسان سپاهان مقابل اسکوپی مقدونیه

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۹۹۴۲

پیروزی آسان سپاهان مقابل اسکوپی مقدونیه

تیم فوتبال سپاهان با نتیجه 3 بر صفر برابر اسکوپی مقدونیه به برتری دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان که اردوی آماده سازی خود را در ترکیه پشت سر می گذارد و سه بازی دوستانه هم برنامه ریزی کرده است، امروز در اولین دیدار دوستانه به مصاف اسکوپی مقدونیه رفت و در پایان با سه گل این تیم را شکست داد.


نیمه اول این مسابقه با دو گل سجاد شهباززاده و عزت الله پورقاز به سود شاگردان امیرقلعه نویی خاتمه یافت و در نیمه دوم آقای گل فعلی جدول گلزنان لیگ هم گلزنی کرد تا طلای پوشان فوتبال ایران که در نیمه اول یک بار دروازه اشان را باز شده دیده بودند، با نتیجه ای خوب اولین دیدار دوستانه را پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد.

طرفداری | در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان