Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم ملی فوتبال عمان با اتوبوس‌هایی ویژه به سمت ورزشگاه محمد بن زاید می‌آیند. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیش از آغاز بازی شور و هیجان خاصی در اطراف ورزشگاه وجود دارد که حضور عمانی‌ها پرشورتر به نظر می‌رسد و بیشتر جمعیت را تشکیل می‌دهند.

* هواداران تیم ملی عمان طبق اخبار یکی دو روز اخیر با اتوبوس‌هایی ویژه به سمت ورزشگاه می‌آیند که از همین‌رو به خوبی هم ساماندهی شده‌اند.

* در چند بخش از محوطه بیرونی ورزشگاه هواداران ایرانی نماز می‌خواندند. البته در ورزشگاه هم نمازخانه وجود دارد تا هواداران بتوانند به راحتی عبادت خود را انجام دهند.

* عمانی‌ها با توجه به جمعیت زیادشان، حتی کری‌خوانی و شور و هیجان بیرون ورزشگاه را هم از ایرانی‌ها گرفته‌اند و برخلاف بازی‌های گذشته هواداران تیم حریف ایران جمعیت غالب را تشکیل می‌دهند.

* مقابل ورزشگاه ماشین ضد شورش پلیس امارات دیده می‌شود تا در صورت احتمال هرگونه شلوغی پلیس‌های ضد شورش وارد ماجرا شوند.

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه

به گزارش تابناک، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

دیگر خبرها

  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!