Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@17:02:04 GMT

نخبگان در راس هرم مطالبه‌گری قرار دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۰۲۵۵

نخبگان در راس هرم مطالبه‌گری قرار دارند


سخنگوی شورای هماهنگی و سیاستگذاری احزاب و تشکل‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: نخبگان در راس هرم مطالبه‌گری و طرح خواسته‌های مردمی قرار دارند که باید به وظیفه خطیر خود به شایستگی عمل کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، کلام‌الله صفری در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی باید بر مبنای تقاضا و خواسته‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی متنوع عموم افراد جامعه برنامه‌ریزی و هدفگذاری خود را درست و دقیق تنظیم کرده و در راستای سروسامان دادن به این شرایط گام‌هایی جدی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی محوریت پیگیری و طرح مطالبات مردمی را با کمک نخبگان و برجستگان جامعه یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید نخبگان به وظیفه خطیر خود در حوزه طرح مشکلات و خواسته‌های مردم و همچنین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر به نیت اصلاح امور جامعه ورود پیدا کرده تا با توجه به ظرفیت‌های جامعه و محوریت قانون اساسی کارها به درستی و شایستگی به پیش رود.  
سخنگوی شورای هماهنگی و سیاستگذاری احزاب و تشکل‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: احزاب به دور از فعالیت‌های موسمی باید در همه شرایط جامعه در کنار مردم و جدی گرفتن بحث مطالبات هموطنان به سمتی حرکت کنند تا با ابزارهای قانونی مشکلات و موانع پیش روی مردم را برداشته و فرصت رضایتمندی و جلب نظر مساعد هموطنان را فراهم کند.  
صفری گفت: در قالب مطالبه‌گری احزاب و رسانه‌ها در ماه‌های اخیر ابعاد مختلفی از پرونده‌ حقوق‌های نجومی، دست‌درازی به صندوق ذخیره فرهنگیان و ده‌ها زدوبند مالی و اقتصادی آشکار شد تا به نوعی با روشنگری و آگاهسازی عمومی جلوی این رانت‌ها و مفسده‌ها گرفته شود.
وی بیان کرد: شورای هماهنگی و سیاستگذاری احزاب و تشکل‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل نه به شکل فعالیت‌های موسمی در آستانه انتخابات بلکه در پیگیری مطالبات مردم در این شرایط خطیر ورود پیدا کرده تا به دور از نگاه سیاسی بتواند واقع‌بینانه در چارچوب قوانین و مقررات پیگیر مشکلات مردم بوده و به نوعی با پرهیز از بی‌تفاوتی در جبهه‌بندی گروه‌ها و احزاب بتواند به وظیفه خطیر خود عمل کرده و در دفاع از حق مردم و حل مشکلات آنها با محوریت توجه به مبانی شایسته‌سالاری کارها را به پیش برد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امر به معروف و نهی از منکر انقلاب اسلامی جامعه قوانین و مقررات گروه های سیاسی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه معلم نقش هدایتگری در جامعه را بر عهده دارد و رسالت او هم ردیف رسالت انبیاالهی است، افزود: معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.
وی در ادامه با تبریک روز بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، افزود: بسیجیان همواره در مسیر ارزشمند خدمت به مردم سربلند و ثابت قدم باشند.
خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت دانشجویان دانشگاههای آمریکا و اروپا از مردم بی دفاع غزه اشاره کردو گفت: این موضوع بیانگر نزدیک شدن نابودی و افول استکبار و آزادی قدس شریف است
وی در پایان تاکید کرد: از دیدگاه اسلام، بزرگترین کار، خدمت به جامعه و فقرا و تلاش برای توسعه و آبادانی است، همان کاری که دولت اکنون در دستور کار قرار داده است.

دیگر خبرها

  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • ببینید | تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض