Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@17:26:49 GMT

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مرز سراوان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۰۵۰۲

رکنا: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز مرزداران هنگ مرزی سراوان علیه قاچاقچیان و کشف یک تن و ۲۹۷ کیلوگرم مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

سردارسعید کمیلی گفت : مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله بزرگ موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را وارد کشور کنند طی دو عملیات جداگانه مرزداران، در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران طی این عملیات‌ها موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، ۴۹ کیلوگرم مرفین، ۳۵۹ کیلوگرم حشیش، ۸۶۲ کیلوگرم تریاک و ۲۷ کیلو و ۵۰۰ هروئین مجموعاً یک تن و ۲۹۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر را کشف کنند.

سردارکمیلی در خاتمه ضمن تشکر از همکاری خوب نهاد‌های اطلاعاتی و مرزنشینان با مجموعه مرزبانی استان افزود: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزین بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کتک خوردن 2 پلیس زن در خوزستان! / آنها از مقام قضایی دستور داشتند سرنوشت ترسناک برای عاملان دست درازی به دختران تبریزی + فیلم جنجالی تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش قتل شوهر توسط زن دوم برای ازدواج با مرد مطلقه + عکس اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لحظه آتش زدن سمند توسط مهاجم ناشناس در چالوس+فیلم عکس های جزغاله شدن 3 ماشین گران قیمت در غرب تهران + جزییات لحظه وحشت مسافران هواپیما در آسمان یزد + فیلم این عکس از سقوط هواپیمای ارتش ایران جهانی شد! لاغری به چه قیمتی؟ / 5 میلیون تومان برای جعبه خالی قرص لاغری ! دکترهای تهرانی از این مردان شوم وحشت داشتند! / بلایی که سر زن جوان در غیاب شوهرش آمد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: مواد مخدر اخبار حوادث قاچاق مواد مخدر باند عملیات مرز سراوان یک تن عکس فیلم مشهد حادثه صبح مرد زن خودرو نجات مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد