Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@18:54:35 GMT

آتش سوزی در مترو صادقیه تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۰۶۷۹

حوادث رکنا: 2 واگن قطار سریع‌سیر صادقیه به گلشهر در ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه به محض رسیدن به ایستگاه دچار آتش سوزی شد.

به گزارش رکنا، 2 واگن قطار سریع‌سیر صادقیه به گلشهر در ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه به محض رسیدن به ایستگاه دچار آتش سوزی شد، اما تلاش ماموران قطار برای‌مهار کافی نبود و نیروهای آتش نشانی برای خاموش کردن آتش قطار را به پارکینگ منتقل کردند و مسافران با قطار دیگری به سمت گلشهر کرج رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آتش‌سوزی، حادثه جانی و مجروحیت به وقوع نپیوست.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کتک خوردن 2 پلیس زن در خوزستان! / آنها از مقام قضایی دستور داشتند سرنوشت ترسناک برای عاملان دست درازی به دختران تبریزی + فیلم جنجالی تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش قتل شوهر توسط زن دوم برای ازدواج با مرد مطلقه + عکس اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس های جزغاله شدن 3 ماشین گران قیمت در غرب تهران + جزییات دکترهای تهرانی از این مردان شوم وحشت داشتند! / بلایی که سر زن جوان در غیاب شوهرش آمد! لحظه وحشت مسافران هواپیما در آسمان یزد + فیلم لحظه آتش زدن سمند توسط مهاجم ناشناس در چالوس+فیلم این عکس از سقوط هواپیمای ارتش ایران جهانی شد! لاغری به چه قیمتی؟ / 5 میلیون تومان برای جعبه خالی قرص لاغری !

منبع: رکنا

کلیدواژه: قطار حادثه اخبار حوادث مترو تهران آتش صادقیه عکس فیلم مشهد حادثه صبح مرد زن خودرو نجات مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاد اکبری، مجری خط ۳ متر تهران در خصوص برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط ۳ گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

وی افزود" در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

کد خبر 6089646

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • (ویدئو) آتش‌سوزی قطار حمل بنزین در آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است