Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:10:55 GMT

توزیع نفت‌گاز یورو۴ در یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۰۹۲۳

توزیع نفت‌گاز یورو۴ در یزد آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا انتظاری عصر امروز در دومین کارگروه کاهش آلودگی هوا و مقابله با پدیده گرد و غبار در استانداری یزد اظهار داشت: با تلاشی که در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد انجام شد، دو مخزن در انبار نفت یزد به ذخیره نفت‌گاز یورو۴ اختصاص یافت.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۴ جایگاه توزیع سوخت در سراسر استان یزد، یک میلیون لیتر نفت‌گاز یورو۴ به متقاضیان عرضه می‌کنند که این امر سهم عمده‌ای در کاهش آلودگی هوای استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظاری خاطرنشان کرد: پیش از این، مقادیر محدودی نفت‌گاز یورو۴ از استان‌های مرکزی و کرمان برای استفاده در یزد به این استان حمل می‌شد اما اکنون مشکلی در زمینه ذخیره و عرضه گسترده‌تر این سوخت نداریم.

نیاز پژوهشکده علمی مناطق خشک به حمایت مسئولان استان یزد

نماینده پژوهشکده مناطق خشک در دانشگاه یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه ۱۸ عضو هیئت علمی بر پروژه مناطق خشک و در بحث ریزگردها کار کرده‌اند،‌ اظهار داشت: خوشبختانه تحقیقات انجام شده، نتایج بسیار خوبی را نیز به دنبال داشته است.

کمالی با بیان اینکه این پژوهشکده توانسته تجهیزات خوبی را نیز طراحی کند،‌ افزود: اگر مسئولان حمایت لازم را انجام دهند، می‌توانیم اهداف و پروژه‌های مدنظر این تیم و مرکز تحقیقاتی را با توان بیشتری محقق کنیم.

بانک اطلاعاتی دانشگاه و استانداری یزد یکسان سازی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد نیز با اشاره به اطلاعات و آمار ارائه شده توسط پژوهشکده علمی مناطق خشک بیان کرد: لازم است بانک اطلاعاتی که تحقیقات این پژوهشکده از آن برداشت شده، در اختیار استانداری نیز قرار گیرد.

محسن صادقیان با بیان اینکه به نظر می‌رسد برخی آمارهای این پژوهشکده‌ها با آنچه تاکنون در سطح استان استخراج شده، متفاوت است،‌ افزود: به طور قطع آمارها و بانک‌های اطلاعاتی متفاوت، نتایج و خروجی مناسبی به دنبال نخواهد داشت.

کد خبر 4518852

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل محیط زیست استان یزد استانداری یزد دانشگاه یزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران