Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اداره کل انتقال خون گیلان در راستای حل مشکلات کل بیماران و نیازمندان استان گیلان تلاش کند. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی عصر امروز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل انتقال خون گیلان و شرکت در پویش "اهدای خون، احیاء زندگی" در رشت اظهار داشت: باید با یک دید بین‌المللی به مساله احیا زندگی انسان‌ها بنگریم و اداره کل انتقال خون گیلان نیز در راستای حل مشکلات کل بیماران و نیازمندان استان گیلان تلاش کند زیرا این موضوع بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ما در یک مرکز اسلامی در کشور آلمان نیز به دنبال ایجاد یک هماهنگی با مرکز بانک خون هستیم تا بلکه در ایام عاشورا و دیگر روزهای سال میزان اهداکنندگان خون در آنجا افزایش یابد و موجب ترویج این امر شود.

رمضانی با اشاره به برخورد‌های اخلاقی مناسب کارکنان اداره کل انتقال خون استان گیلان نیز تصریح کرد: بنده امروز با برخورد‌های خوب و مناسب کسانی که در این اداره فعالیت و کار می‌کنند نیز مواجه بودم و این ویژگی‌های اخلاقی در حین خدمت به مردم بسیار ارزشمند است.

57 درصد از اهداکنندگان گیلانی به‌طور مستمر خون اهدا می‌کنندشرط اهدای خون ‌اتباع خارجی در ایران26 نفر دارای گروه خونی نادر در خراسان‌رضوی شناسایی شدند

مدیرکل انتقال خون استان گیلان نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: مساله اهدای خون با توجه به فصل سرما، نیازمندی‌های خون و تعداد بالای بیماران در سطح استان، بسیار مهم و حیاتی است و بازدید و حضور آیت‌الله رمضانی از اداره کل انتقال خون نیز بسیار ارزشمند است.

احمد مرادی با اشاره به اهمیت برنامه و ترویج فرهنگ اهدای خون در سطح استان گیلان عنوان کرد: میزان نیازمندی‌های خون در استان گیلان با توجه به اینکه سالمند‌ترین استان نیز هستیم، بسیار بالاست و بنده از مردم گیلانی و توانمند در این امر تقاضای مشارکت دارم.

وی با بیان اینکه مساله نیازمندی خون یک درد مشترک است تصریح کرد: خوشبختانه بسیاری از اهداکنندگان گیلانی در این راستا کمک کردند بنابراین مساله راحتی و شفای بیماران موضوع مهمی است و ما همواره در خدمت کسانی که توانایی اهدای خون و کمک دارند هستیم.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان با اشاره به مراکز اهدای خون در رشت خاطرنشان کرد: اداره کل انتقال خون گیلان و مراکز سیار از جمله مرکز سیار اهدای خون که روبه‌روی کتابخانه خاتم‌الانبیاء در سعدی قرار دارد پذیرای مردم گیلانی جهت کمک اهدای خون است.

مرادی خاطرنشان کرد: مراکز مختلف انتقال خون شهرستان‌های اطراف رشت از جمله رودسر، لنگرود، لاهیجان، انزلی، آستارا، تالش، فومن و دیگر شهرستان‌ها نیز آمادگی کامل در راستای خدمت به مردم گیلان دارند و پذیرای مردم عزیز در امر اهدای خون هستند.

وی با بیان اینکه اهدای خون دارای فواید پزشکی و معنوی بسیاری است ابراز داشت: مساله اهدای خون موجب یک نوسازی و بهسازی در سیستم‌های داخلی بدن شده و برای کسانی که دارای غلظت خونی هستند نیز تأثیرگذار و مفید است.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان خاطرنشان کرد: مردم گیلان همواره بی‌نظیر هستند و میزان استقبال‌کنندگان جوان، مسن و اقشار مختلف در امر اهدای خون بسیار خوب بوده و این مردم همچنان در راه نجات و کمک به مردم گام برمی‌دارند و این مساله یک نوع پیوند به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم