Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:15:25 GMT

4500 مسکن خیرساز آماده بهره برداری است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۱۰۹۰

4500 مسکن خیرساز آماده بهره برداری است

به گزارش ایرنا، کیومرث سلگی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد خیرین مسکن ساز لرستان در محل استانداری افزود: انجمن خیرین مسکن ساز در 31 استان و 120 شهرستان فعال شده و اقدامات مطلوبی داشته است.
وی خیرین مسکن ساز را سرمایه های اجتماعی دانست و اظهار داشت: به خوبی از این ظرفیت استفاده نشده و لازم است در این استان با انجمن همکاری و هم افزایی بیشتری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: 40 هزار واحد مسکن ویژه محرومان و خانواده های 2 معلولی توسط انجمن خیرین مسکن ساز عملیاتی شده که از این تعداد کار احداث 30 هزار واحد به اتمام رسیده است.
سلگی ،میانگین سهم هر استان از مسکن های خیرساز را 2 هزار و 200 واحد برشمرد و گفت: باید از ظرفیت لرستانی های مقیم مرکز و خارج در کشور استفاده و خانواده محرومان را به این افراد متصل کرد.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور افزود: این انجمن امادگی فعالیت در بافت های فرسوده را دارد چراکه با توجه به وجود مشکلات اجتماعی در این سکونتگاه ها، خیران راحت تر می توانند با مردم این مناطق ارتباط برقرار کنند.
سلگی نسبت به حضور انجمن خیرین مسکن ساز در طرح های مسکن مهر محرومان نیز اعلام آمادگی کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان خاشیه شهرها زنان سرپرست و یا خانواده های بدسرپرست هستند انجمن خیرین مسکن ساز 30 درصد نیاز خرید، رهن یا تعمیر مسکن این افراد را تامین می کند و مابقی با همکاری استان و ستاد اجراییی فرمان حضرت امام (ره) تامین می شود.
به گفته وی 14 هزار خانواده دارای 2 معلول با همکاری دستگاه های مرتبط و دبیری انجمن خیرین مسکن ساز دارای خانه شده اند که از این رقم، بیش از هشت هزار واحد عملیاتی شده است.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها حضرت امام خانواده زنان مسکن مسکن مهر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی