Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در ابتدای این دیدار، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به ارائه گزارشی از وضعیت اجتماعی و فرهنگی شهر شیراز و استان فارس پرداخت.

در ادامه جلسه نیز آیت الله نوری همدانی با اشاره به جایگاه استان فارس و بویژه شهر شیراز در فقاهت و تربیت عالمان دینی گفت: هیچگاه شیراز، از وجود اولیاء خداوند خالی و بی بهره نبوده است و شخصیت‌های بزرگ عرفانی و دینی از این شهر و استان به اسلام و انقلاب خدمت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید شیعه رسالت امامان جمعه را رسالتی حساس و مهم دانست و افزود: ائمه جمعه واسطه نظام اسلامی و مردم هستند و باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنند و با اعمال و رفتار خود دعوت کننده به دین باشند.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: بخشی از وقت ائمه جمعه نیز باید برای مسائل حوزه‌ها و رسیدگی و تربیت طلاب باشد چرا که حوزه علمیه مهد تربیت بزرگانی، چون امام خمینی (ره) است.
انتهای پیام/م

دیدار امام جمعه شیراز با آیت الله نوری همدانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز