Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:40:50 GMT

واکنش فیفا به مهار پنالتی بیرانوند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۱۴۲۱

واکنش فیفا به مهار پنالتی بیرانوند

توییتر رسمی فیفا به مهار پنالتی بیرانوند مقابل عمان در دقایق اول بازی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در دقیقه اول بازی بیرانوند پنالتی مهاجم عمان المهاجری را مهار کرد که با واکنش توییتر رسمی فیفا مواجه شد. فیفا نوشت: رونالدو اولین و آخرین بازیکنی نیست که بیرانوند پنالتی آن را مهار کرد بلکه دروازه‌بان ایران یک پنالتی حیاتی را در دقایق ابتدایی مهار کرد و تیمش را به بازی برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی تیم ملی عمان تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا 2019 علیرضا بیرانوند فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در دقایق 11 و 24  دو گل در اراک زد تا شرایط خوبی برای صعود از مرحله یک هشتم نهایی داشته باشد اما گربه سیاه به راحتی باج نداد.
در نیمه دوم نیز بعد از تحمل فشار اولیه میزبان پرسپولیس باتجربه خود توانست  کنترل بازی را در دست بگیرد و شرایط بازی به گونه ای پیش می رفت که تصور می شد بازیکنان باتجربه این تیم دقایق باقیمانده را هم سپری خواهند کرد اما گل های دقایق 84 و 94 میزبان ورق را برگرداند و تیم اوسمار کامبک خورد.
پرسپولیسی ها که تصور نمی کردند برد دو بر صفر را از دست بدهند  در بیست دقیقه پایانی تنها دنبال مدیریت بازی بودند و از صدحمله های خود نیز هیچ  سودی نبردند ضمن اینکه در حفظ توپ هم کاملا عاجز به نظر می رسیدند.
پرسپولیس در شرایطی در اراک کامبک خورد و به وقت های اضافه رفت که در طول نیمه دوم تقریبا تمام بازیکنان تاثیرگذار این تیم در فاز حمله تعویض شدند.
اوسمار در این نیمه ترابی، سروش رفیعی و اورونوف را بیرون کشید و همچنین در ادامه  عبدالکریم حسن هم از زمین بیرون رفت تا با ترکیبی عجیب و تازه وارد وقت های اضافه شود. جالب اینکه این ترکیب جوانتر گل برتری را در همان ابتدای وقت اول اضافه توسط اسدبیگی به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!