Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النشره، شیخ علی دعموش، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان از توطئه جدید آمریکا برای بهره برداری از نشست اقتصادی سران عرب در بیروت برای اعمال فشار بر حزب الله خبر داد.

 رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد یکی از اهداف مسئولان آمریکایی از سفر به لبنان تحریک مجدد برخی از لبنانی‌ها علیه مقاومت و تحریک متحدانشان برای محاصره مقاومت و به انزوا کشاندن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در یک مناسبت محلی در شهر نبطیه سخن می‌گفت، افزود: مقاومت اکنون به طرحی ملی و ریشه دار و حتی بخشی از هویت لبنان تبدیل شده است و کسی قادر نیست آن را به انزوا بکشاند یا کنار بزند.

او افزود: آمریکا و متحدانش در منطقه برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در سوریه سعی دارند به لبنان فشار اقتصادی و سیاسی وارد سازند و از در نشست اقتصادی سران عرب که در بیروت برگزار می‌شود وارد شده اند. آن‌ها می‌خواهند لبنان را از مقاومت جدا سازند و به آغوش آمریکا و اسرائیل بیندازند تا لبنان نیز در محاصره ایران و سوریه و انزوای حزب الله مشارکت کند.

دعموش تاکید کرد: همه لبنانی‌ها می‌دانند که مقاومت عامل آزادسازی خاک این کشور بوده و در کنار ارتش لبنان توانسته است دشمن اسرائیلی و تروریست‌های تکفیری را شکست دهد و این در حالیست که آمریکا همچنان از رژیم صهیونیستی و تجاوزگری‌هایش علیه لبنان پشتیبانی می‌کند و از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند.

او گفت: لبنان هرگز بخشی از محور آمریکایی اسرائیلی نخواهد شد و همچنان کشور مقاومت خواهد بود و تحت تاثیر فشار‌ها و تهدید‌ها قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است

به گزارش قدس آنلاین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: دوره آینده در جبهه شمال در سطح عملیاتی تعیین کننده خواهد بود.

وی افزود: ما به دنبال چند جایگزین هستیم تا ساکنان شمال بتوانند به خانه‌های خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت