Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از صدور ۵۰۵ هزار بار نامه از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

فریبرز کرمی  تناژ کالا‌های جابجا شده در این مدت را هفت میلیون و ۵۸۳ هزار تن اعلام کرد و افزود: در این مدت نیز ۴۹۷ هزار سفر در سطح استان کرمانشاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: از اول سال جاری تاکنون ۷۲۳ هزار مسافر با اتوبوس، یک میلیون و ۹۰۸ مسافر با مینی بوس و سواری، ۴۵۰ نفر از طریق تردد بین المللی و ۵۳۷ هزار نفر نیز به صورت دربستی در سطح جاده‌های استان کرمانشاه جابجا شده اند.

وی مسافت طی شده با اتوبوس را ۲۴ میلیون کیلومتر، مینی بوس و سواری را ۲۹ میلیون کیلومتر و خودرو‌های دربستی را پنج میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ هزار صورت وضعیت برای اتوبوس ها، ۲۴۵ هزار برای مینی بوس و سواری، ۱۰۲ عدد برای خودرو‌های بین المللی و نیز ۲۶ هزار برای خودرو‌های دربستی صادر شده است.


انتهای پیام/ز

صدور ۵۰۵ هزار بار نامه از ابتدای سال جاری تاکنون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد

در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تاجیکستان و افغانستان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه تاجیکستان توانست گل دوم را به ثمر برساند و ۲ بر یک پیروز شود.

به این ترتیب، تاجیکستان با صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت.

در ادامه این رقابت‌ها امروز چهارشنبه تیم ملی فوتسال ایران به مصاف قرقیزستان رفته و پیروزی در این دیدار باعث می‌شود ایران هم جواز حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ را به دست بیاورد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و علاوه بر این تیم ۴ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل