Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - جنارو گتوسو، سرمربی تیم فوتبال میلان تلاش همه‌جانبه بازیکنانش برای پیروزی مقابل جنوا را مورد تأکید قرار داد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  جنارو گتوسو با اشاره به تلاش همه جانبه بازیکنانش، کنفرانس خبری بازی مقابل جنوا در هفته جاری سری A ایتالیا  را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی میلان در این باره گفت: فکر می‌کنم تیمم از نظر فنی خوب کار می‌کند. در بازی سوپر جام ایتالیا ، تمام تلاش‌مان برای گلزنی را نشان دادیم  و حالا با همان روحیه مقابل  جنوا قرار می‌گیریم. ایگواین به خاطر حواشی اخیر جلسه تمرینی ضعیفی را سپری کرد و پس از صحبت با یکدیگر در انتهای تمرین، متوجه شدم  برای بازی در این دیدار آماده نیست. تصمیم گونسالو را می‌پذیرم. مطمئناً او می‌تواند در میلان بهتر کار کند و ما می‌توانیم به او کمک کنیم تا آمادگی بیشتری داشته باشد.

گتوسو در ادامه اظهار داشت: شایعات اخیر کمکی به ما نکرد و حالا باید با حرفه‌ای‌گری به  راه‌مان ادامه دهیم. فردا بدون چهار بازیکن اصلی‌مان بازی خواهیم کرد و کمی نگران هستم. باید نگرانی را کنار بگذاریم و با انگیزه بازی کنیم. موظفیم باکیفیت بازی کنیم و  از مرتکب شدن نخستین اشتباه، نترسیم. باید همانگونه که مقابل سامپدوریا و یوونتوس بازی کردیم، به میدان برویم.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R7879/P1015145/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان