Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر خرمالی مدیر توسعه صادرات، امور گمرکی و ارزش‌افزوده شورای عالی مناطق آزاد در نشست تخصصی کارگروه اعزامی استقرار سامانه جامع گمرکی مناطق آزاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: برنامه داریم تا سامانه جامع گمرکات کشور را در مناطق آزاد اجرا کنیم که این کار نیاز به ایجاد زیرساخت‌های سخت‌افزاری و سامانه نرم‌افزاری خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کار در مناطق آزاد انزلی، اروند ماکو و ارس انجام‌شده است و تا آخر سال جاری در دیگر مناطق نیز راه‌اندازی می‌شود تا گمرکات هر ۷ منطقه آزاد در کشور مجهز به این سامانه شوند.

مدیر توسعه صادرات، امور گمرکی و ارزش‌افزوده شورای عالی مناطق آزاد ادامه داد: این سامانه در منطقه آزاد اروند دچار مشکلاتی شد و به همین منظور شرکت پیمانکار آن را به همراه مدیران گمرک مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد اروند آوردیم.

خرمالی گفت: به‌این‌ترتیب مشکلات این سامانه توسط شرکت پیمانکار رفع می‌شود و مدیران گمرک‌های مناطق آزاد آشنایی بیشتری با این سامانه و اجرای آن پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ د

اجرای سامانه جامع گمرکات کشور در مناطق آزاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت