Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی فوتبال چین موفق شد در دیدار مقابل تایلند به پیروزی برسد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها شد.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، چین و تایلند از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند که چینی‌ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک پیروز شوند.

در این دیدار تایلند ابتدا گل اول بازی را در دقیقه 31 توسط جیدید به ثمر رساند و بازی را در نیمه اول به سود خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم چینی‌ها به خود آمدند و کامبک انجام دادند و دو گل به ثمر رساندند. ژائو ژی 67 و گائو لین 71 از روی نقطه پنالتی برای چین گلزنی کردند.

چینی‌ها با این برد به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند و در انتظار برنده دیدار ایران و عمان قرار گرفتند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری پس از اینکه در جام حذفی رقابت نزدیکی مقابل مس کرمان انجام دادند و در ضربات پنالتی به برتری رسیدند، دیروز هم در جدال حساس لیگ یک برابر سایپا توانستند به پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنند که عملکرد امیرحسین آسیابان‌پور درون دروازه این تیم جلب توجه زیادی کرد.

سرمربی چادرملو اردکان در دیدار جام حذفی مقابل مس کرمان که نیمی از نفرات اصلی خود را استراحت داده بود، تصمیم گرفت از گلر 19 ساله‌اش استفاده کند این دروازه‌بان هم پس از عملکرد موثر در طول 120 دقیقه، یک پنالتی هم مهار کرد تا نقش مهمی در صعودشان داشته باشد.

اما او دیروز هم مقاومت 90 دقیقه‌ای مقابل سایپا داشت و در حالی که چادرملو بازی سرنوشت‌سازی را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام می‌داد، توانست سه امتیاز دیگر بگیرد و فقط یک گل در ثانیه‌های پایانی دریافت کند که تاثیری در برتری شاگردان اخباری نداشت.

چادرملو از ابتدای فصل دو گلر با تجربه در ترکیب خود می‌دید، اما آسیابان‌پور که دیروز مثل بازی رفت مقابل سایپا در ترکیب قرار گرفته بود، چهارمین بازی خود را در جمع شاگردان اخباری انجام داد و یک برد دیگر به دست آورد.

دیگر خبرها

  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی