Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی عمان با بیان این که از بازی با ایران واقعا لذت بردم، گفت: ما توانستیم تیم خوب ایران را تحت فشار قرار دهیم و این برای من قابل تحسین بود. آفتاب‌‌نیوز : پیم فربیک، سرمربی تیم ملی عمان یک‌شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با ایران گفت: من از این بازی واقعا لذت بردم. از جوی که در ورزشگاه حاکم بود و از تلاشی که بازیکنانم به خرج دادند لذت بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران تیم نخست آسیاست و در این بازی هم بازیکنان‌شان تجربه بالای‌شان را نشان دادند. همه بازیکنان ایران توانمندی بالایی دارند. ما توانستیم تیم خوب ایران را در نیمه نخست و در دقایقی از نیمه دوم کنترل کنیم و تحت فشار قرار دهیم. این برای من قابل تحسین بود.

او در ادامه صحبت خود گفت: من فقط درباره پنالتی صحبت نمی‌کنم. وقتی بازی بدون گل در جریان بود تیمم خیلی خوب بازی کرد. خب اگر پنالتی گل می‌شد شرایط خیلی فرق می‌کرد و ما می‌توانستیم شاید نتیجه بهتری بگیریم. ایران تیم بزرگی است. در جام جهانی بازی کرده است و بازیکنان این تیم از تجربه بالایی برخوردار هستند. این که تیم خوب ایران را تحت فشار بگذاریم و برابر این تیم موقعیت گل داشته باشیم برای ما قابل تحسین است. طبیعی است که وقتی تیمم باخته است ناراحت باشم ولی ایران تیم بهتر زمین بود و باید این شکست را قبول کنیم. از طرف خودم و همکارانم از همه تماشاگرانی که در این ورزشگاه بودند و جو خوبی ایجاد کردند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی عمان در پاسخ به این سوال که آیا ایران و ژاپن دو مدعی قهرمانی جام ملت‌های آسیا هستند؟ گفت: البته که این دو تیم، تیم‌های قدرتمند و متمایزی در سطح آسیا هستند. ژاپن هم تیمی است که خیلی بازیکن بزرگ در ترکیب خود دارد. تیمی است که سبک‌های مختلف فوتبال را به خوبی بازی می‌کند. از نظر من هم ایران یا ژاپن دو مدعی قهرمانی در جام ملت‌ها هستند چون بازیکنان قدرتمندی در ترکیب خود دارند. ایران تیمی است که در جام ملت‌های آسیا گل نخورده است و این نشان‌دهنده قدرت بالای این تیم است.

فربیک در ادامه درباره همکاری‌اش در تیم ملی عمان بعد از حذف از جام ملت‌های آسیا گفت: این چیزی است که دست من نیست و مسوولان باید درباره آن تصمیم‌گیری کنند. ولی می‌توانم به صراحت بگویم عمان بازیکنان خوب و بااستعداد زیادی در ترکیب خود دارد و آینده خوب و درخشانی در انتظار این تیم است. از ماه سپتامبر انتخابی جام جهانی شروع می‌شود و عمان باید آماده آن رقابت‌ها باشد. امروز همه دیدند عمان بازیکن خوب و با ذهنیت بالایی در ترکیب خود دارد. من از حضور در عمان خوشحال هستم و به حضور در این تیم و این کشور افتخار می‌کنم.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازی ایران و عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند

ایران موفق شد با شکست قرقیزستان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

طرفداری | وحید شمسایی تاکید کرد حذف ژاپن از جام ملت‌های آسیا شگفتی نیست.

به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت:

قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت:

ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت:

ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت:

من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت:

من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم