Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@09:18:45 GMT

مشتریان قربانی شدند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۲۵۱۷

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: در خصوص آن دسته از تعهدات خودروسازان به مشتریان که در شرایط کنونی امکان تحویل آن ها نیست، گفت: خودروسازان مکلف هستند از کلیه سبد خودروهای قابل تحویل نسبت به انجام تعهدات خود در قبال مشتریان اقدام کنند.به گزارش بلاغ،معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: در خصوص آن دسته از تعهدات خودروسازان به مشتریان که در شرایط کنونی امکان تحویل آن ها نیست، گفت: خودروسازان مکلف هستند از کلیه سبد خودروهای قابل تحویل نسبت به انجام تعهدات خود در قبال مشتریان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرشاد مقیمی با اشاره به تولید 816هزار و 553 دستگاه خودرو طی 10ماهه سال جاری افزود: خودرو سازها موظف هستند با افزایش تیراژ تولید برای انجام تعهدات قبلی نسبت به خریداران، اقدام و حداکثر 20 درصد تولید روزانه را می‌توانند به فروش فوری محصولات با قیمت حاشیه بازار اختصاص دهند.مقیمی در خصوص آن دسته از تعهدات خودروسازان به مشتریان که در شرایط کنونی امکان تحویل آن ها نیست، گفت: خودروسازان مکلف هستند از کلیه سبد خودروهای قابل تحویل نسبت به انجام تعهدات خود در قبال مشتریان اقدام کنند.
 وی با تاکید بر اجرای اولتیماتوم وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص احقاق حقوق مردم در فروش خودرو تصریح کرد: سیاست وزارتخانه حمایت حداکثری از مشتریان است لذا کلیه تعهدات قطعی شرکت‌های عرضه کننده خودرو باید با قیمت مندرج در قرارداد به مصرف کنندگان تحویل داده شود و خودرو سازها باید با انجام تعهدات و تسریع در ارایه خودرو به مشتریان مانع از تضییع حقوق مصرف‌کننده و ایجاد نارضایتی شوند.
 معاون صنایع وزیر صنعت ، معدن وتجارت در ادامه خاطر نشان‌کرد:صنعت خودرو سازی کشور در شرایط ویژه‌ای قرار گرفته و تولیدکنندگان باید با درک شرایط موجود نسبت به توانمند سازی این صنعت و کاهش وابستگی به خارج از کشور اقدام نمایند.
 وی با اشاره به لزوم اجرای اهداف کیفی صنعت خودرو براساس انتظارات و نیازهای مشتریان تصریح‌کرد: میزان تحقق اهداف کیفی در شورای سیاستگذاری خودرو به صورت دوره ای مورد پایش قرار می گیرد.
منبع:تسنیم

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6097345

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار