Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ انتخابات هیئت رئیس های شهرستان شورای روابط عمومی شهرستان ورامین با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران معاون برنامه ریزی فرمانداری ورامین  در  سالن همایش  فرمانداری برگزار شد.

 امین بایایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : روابط عمومی ویترین سازمان ، چشم و چراغ مدیر و قلب تپنده مجموعه مدیریتی است و مسئول روابط عمومی ، معین کارمندان ، همراه مردم و یاور مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در جریان و تفکر والای شیعه ، دیدگاه و گفتمان روابط عمومی ، به ایثار و از خودگذشتگی حضرت زینب کبری(س) باز می گردد که با افشاگری خود ، حقیقت قیام عاشورا را که معرفتی عمیق در آن نهفته است را به درستی انتقال داد.

وی گفت : انسان ها یا مقتدرانه پای روی جان گذاشته و در برابر ظلم قیام می کنند که یقینا حسینی هستند ، یا قدرت مقابله ظاهری با جبهه دشمن را ندارند و به اشاعه اخلاق و افشاگری ظلم می پردازند که قطعا زینبی هستند و یا در برابر ظلم سکوت می کنند که جزو یزیدیان قرار می گیرند.

بابایی تصریح کرد: روابط عمومی ها موظفند تا با استفاده از تریبون ارزشمندی که در اختیار دارند ، نقش زینب گونه خود را در دادخواهی از مردم ایفا کرده و مردم را با اطلاع رسانی صحیح به سمت امیدآفرینی به آینده در حوزه های مختلف سوق دهند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به این که نگاه مدیریتی به روابط عمومی نسبت به سابق تغییرات بسیاری داشته اظهار داشت : در گذشته و با مدیریت های بسته و محدود شخص محور ، روابط عمومی از ساختار جامعی برخوردار نبود ولی امروز نگاه به حوزه روابط عمومی منطبق با ساختار و حرکت مدیریت مدرن شده است.

وی تأکید کرد: اگر مدیریت بدون توجه به حوزه روابط عمومی دچار درون گرایی شود ، ناخواسته متهم به خود سانسوری می شود.

بابایی اظهار داشت : مسئولان روابط عمومی سربازان سینه چاک اطلاع رسانی هستند که در دنیا معاصر کنونی که مرزها و دیواره های از پیش تعیین شده فروریخته ، قومیت ها در حال در هم تنیده شدن هستند و اطلاعات به سرعت منتقل می شود می توانند اطلاعات صحیح را به درستی به مخاطبین عرضه کنند.

وی افزود : مسئولان روابط عمومی موظفند که در جایگاه مدیریتی خود فارغ از مسائل جناحی ، در مسیر احقاق حقه مردم و اشاعه فرهنگ اسلامی حرکت کنند.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : انقلاب بار سنگین و عظیمی با خود به همراه دارد که با  اعتماد ارزشمند مردم ایران اسلامی به پیروزی رسیده و حفظ شده است ، حفظ این اعتماد یکی از وظایف روابط عمومی ها است.

بابایی افزود : انقلاب اسلامی با وجود تمامی چالش ها و مشکلات ، دستاوردهای عظیمی داشته که مسئولان روابط عمومی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه دارند این پیشرفت ها و دستاوردها را برای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران حضرت زینب حضرت زینب کبری روابط عمومی روابط عمومی و امور بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود