Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت اهواز، بر پرداختن به مباحث قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت های فرهنگی استان را شناسایی و اطلاع رسانی و از مخابره اخبار منفی استان پرهیز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده»، (یکشنبه 30 دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و آغاز ایام فاطمیه، با بیان اینکه فلسفه تشکیل حکومت و نظام اسلامی تماما به ماهیت اعتقادی و فرهنگی و هدایت مردم برمی گردد، اظهار کرد: در طول چهل سال انقلاب اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته ولی باید خلاها را هم بررسی و مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت اهواز، بر ضرورت پرداختن به مباحث قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود: مردم ما به شدت از برنامه های قرآنی استقبال می کنند ولی در بحث قرآن، یک خلا و تشنگی در جامعه ما وجود دارد، از این رو لازم است به این مباحث و برنامه ها بیشتر توجه کرد.

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر حفظ و مفاهیم قرآن باید معانی و تفسیر هم مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: صدا و سیمای خوزستان باید در بحث قرآن وارد شود و بخشی از برنامه های خود را به این موضوع اختصاص دهد و با پرهیز از برنامه های کلیشه ای، برنامه هایی جذاب تولید کند که بینندگان از آن استقبال کنند.

 

وی با بیان اینکه فلسفه تشکیل شورای فرهنگی عمومی را ساماندهی برخی نابسامانی های فرهنگی و ارتقا و جایگزینی فرهنگ صحیح دانست و اضافه کرد: باید ظرفیت های فرهنگی استان را شناسایی و اطلاع رسانی و از مخابره اخبار منفی استان پرهیز کنیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی سفر رئیس جمهور به گلستان آسیب های اجتماعی استان بوشهر حضرت زهرا س جنوب کرمان شورای عالی انقلاب فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان مباحث قرآنی ظرفیت های فرهنگی شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پررنگ ایسنا در اطلاع‌رسانی هفدهمین نمایشگاه قرآن مشهد

ایسنا/خراسان رضوی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ایسنا در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد حضور پررنگ و فعالی دارند. 

حمید صمدی در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، اظهار کرد: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا خراسان رضوی به منظور پوشش خبری این رویداد فرهنگی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت حضور بسیار پررنگی دارند و تیم این ۲ خبرگزاری در این چند روز اخیر زحمات بسیار فراوانی کشیدند.

وی تاکید کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری‌ بین‌المللی قرآن(ایکنا) در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با تولید اخبار بسیار مفید و موثر نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی این رویداد فرهنگی ایفا کردند.

گفتنی است که هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت از ۲۲ لغایت ۲۸ اسفندماه سال جاری از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روابط فرهنگی با کشورهای همسایه در سال ۱۴۰۳ گسترش می‌یابد
  • مؤسسات قرآنی نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی قرآن در جامعه دارند
  • محافل قرآنی گامی برای گسترش «زندگی با آیه‌ها» در کردستان
  • گسترش فعالیت‌های قرآنی یک ضرورت است
  • تنش آبی و جوانی جمعیت مباحث استان سمنان نیازمند توجه در سال جدید است
  • اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در ماه رمضان با محوریت شهروندان
  • خدمات ارائه شده در کشور به خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود
  • خدمات نظام به خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود
  • نقش پررنگ ایسنا در اطلاع‌رسانی هفدهمین نمایشگاه قرآن مشهد
  • بازکردن گره‌های جامعه براساس آیات قرآن کریم