Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:30:00 GMT

ماجرای زندگی سیاه راضیه اشک همه را درآورد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۲۷۲۴

رکنا: مادرم بعد از فوت پدرم 360 درجه تغییر کرد، تا زمانی که پدرم زنده بود مادرم برای خودش کسی بود و همسایه ها روی سر او قسم می خوردند اما چرخ روزگار پدرم را از ما گرفت و من با مادرم تنها شدیم البته یک برادر هم داشتم که ازدواج کرد و در شهر دیگری زندگی می کرد.

«راضیه» 18 ساله می گوید: بعد از فوت پدر تقریبا تنها شده بودیم و حتی خانواده پدری ام خیلی کم سراغ ما را می گرفتند، خانواده مادری ام نیز در شهر ما زندگی نمی کردند و ما در این تنهایی می سوختیم و می ساختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بعد از گذشت یک سال سر و کله مردی در زندگی ما پیدا شد و مادرم برای این که تنها نباشد به ادعای خودش صیغه اش شده بود اما رفت و آمدها و پچ پچ های مردم، همسایه ها و ... اعصابم را ضعیف کرده بود تا جایی که بارها جلوی همان مرد غریبه با مادرم بد برخورد کردم. آن مرد بعد از یکی دو هفته مادرم را رها کرد و رفت اما این نوع رفت و آمدها برای مادرم عادی و برای من خسته کننده شده بود و من مدام اعتراض می کردم هر چند راه به جایی نمی بردم. مادرم در همنشینی با یکی از همین مردان، معتاد شد و مدت زیادی نگذشت که پای مرا هم به بساط اعتیاد باز کرد تا نسبت به کارهای او دیگر اعتراض نکنم. در این ماجرا خودم مقصر بودم چون شرایط مادرم را دیدم ولی درس عبرت نگرفتم. در این شرایط همسایه ها از رفت و آمدهای گاه و بیگاه غریبه ها به خانه ما به تنگ آمده بودند و ما هم مجبور شدیم آن محله را با هزار خاطره ترک کنیم و در حالی که من و مادرم دو معتاد زار بودیم خانه به دوش شدیم. راضیه در حالی که اشک بر پهنه صورتش جاری شده است سری به تاسف تکان می دهد و می گوید: تمام زندگی ام بعد از یک سال از فوت پدر در لجن زار فرو رفت و این بلاها را مادرم به سرم آورد. روزهای سیاه و تاریک گذشت تا این که مادرم بر اثر مصرف زیاد همین مواد از دنیا رفت و من تنهای تنها شدم. در این اوضاع برادرم که از وضع من و مادرم با خبر بود می گفت که شما برای پدر و من آبرویی نگذاشته اید تا من به بیرجند بیایم. نه راه پس داشتم و نه راه پیش، باید به هر شکل ممکن خرج موادم را تامین می کردم بنابراین دست به هر کاری می زدم، البته بارها به زندان افتادم اما باز هم برایم درس عبرت نشد. روزهای زندگی ام در تاریکی اعتیاد می گذشت تا این یکی از همسایه های محله سابق خانه پدری ام مرا در گوشه ای از این شهر دید و با همت شوهرش دست مرا گرفت و موضوع را به برادرم گفت و همه این ها دست به دست هم دادند تا به هر شکل ممکن مرا از اعتیاد نجات دهند و حالا که در کمپ هستم 33 روز از ترک اعتیادم می گذرد و می خواهم هر چه سریع تر از شر دنیای سیاه مواد مخدر خلاص شوم و همراه برادرم به شهری که او سکونت دارد بروم و زندگی تازه ای را شروع کنم.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شکنجه و تهیه فیلم سیاه از مردان عاشق زنان مطلقه در لانه سیاه مشهد کتک خوردن 2 پلیس زن در خوزستان! / آنها از مقام قضایی دستور داشتند دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید راز کار های کثیف این 4 زن داخل دامن شان بود+ عکس ارتباط نامتعارف بازیگر زن مشهور با ستاره فوتبال رسوایی زیادی به بار آورد+ عکس رهایی زن اعدامی از چوبه دار / راز جسد یک مرد داخل بکشه چیست؟ مادر تهرانی در رویای تناسب اندام عروسی دخترش را به مراسم عزاداری تبدیل کرد+ عکس فرید به خاطر ارتباط با زن شوهردار طناب دار را به جان خرید زن حسود " هوو " خود را به حراج گذاشت دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد ماجرای زندگی سیاه راضیه اشک همه را درآورد جزغاله شدن زن جوان در تصادف آتشین!+فیلم بیرون کشیدن زن سوخته شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سرنوشت ترسناک برای عاملان دست درازی به دختران تبریزی + فیلم جنجالی

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فوت سیاه زندگی همسایه در شهر عکس فیلم نجات زن دختر مشهد تهران تصادف مادرش جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته ۱۱ اردیبهشت بر اساس تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر گرفتار شدن ۳ نفر در ارتفاعات کوه سیاه از توابع شهرستان لنده بلافاصله گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد. وی افزود: تجاتگران هلال‌احمر با وجود وضعیت مه آلود هوا و بارش باران و حجم زیاد برف به افراد گیر افتاده دسترسی پیدا کردند و آنها را به محل امن انتقال داده و به آغوش گرم خانواده برگرداند مدیر‌ عامل جمعیت‌هلال‌ احمر ادامه داد: یکی از افراد که دارای بیماری زمین‌های قلبی بود و دچار حمله قلبی شده بود پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به درمانگاه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • معمای اتوبان