Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درخصوص سفر هفته گذشته وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در رأس هیات بلندپایه دانشگاهی برای شرکت درسومین نشست کارگروه همکاری‌های علمی و فناوری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا که در شهر بروکسل کشور بلژیک برگزار شد، اظهار کرد: در واقع محور اصلی نشست هفته گذشته وزیر علوم، در خصوص پیگیری توافق های قبلی دولت جمهوری اسلامی ایران با اتحادیه اروپا و همچنین موضوعات مربوط به حوزه آموزشی و پژوهشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد تا در پژوهش های آتی اتحادیه اروپا که از سال 2021 تا 2027 انجام خواهد شد، با کشور ایران همکاری و تعاملاتی بیشتری صورت گیرد و وزیر علوم نیز از این موضوع استقبال کرد و بر تمایل بخش های علمی و آموزشی و همچنین تعاملات بیشتر با دانشگاه مطرح جهان در این حوزه ها تاکید کرد.

نیلی تصریح کرد: در واقع هدف اصلی این نشست ها، افزایش دیپلماسی علمی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای برتر جهان است که قطعا موجب هم افزایی هر دو طرف خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، وزارت علوم و روسای دانشگاه های مختلف سراسر کشور در نظر دارند تا دیپلماسی علمی و همچنین تبادلات خود را با کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای شرقی ارتقا دهند.

نیلی بیان کرد: در مجموع این ارتباطات و تعاملات علمی می تواند به بهبود و تقویت روابط بین کشورها در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تاثیرات به سزایی داشته باشند و درواقع ارتباط مستقیم و هماهنگی بین تمامی بخش های یک کشور با بخش علمی و پژوهشی آن ها را در برنامه دارد که امیدواریم با همکاری و حمایت های همه جانبه مسئولان به سرانجام خوبی برسد.

انتهای پیام/

283 / 167 محمود نیلی احمدآبادی وزارت علوم منصور غلامی نشست بین المللی کارگروه علمی و فناوری بروکسل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم منصور غلامی نشست بین المللی کارگروه علمی و فناوری بروکسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود